تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 12657

۱۶۳۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند/ فوت ۲ نفر

۱۶۳۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند/ فوت ۲ نفر

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز گذشته یکشنبه دهم بهمن ماه تا امروز ۱۱ بهمن ماه تعداد ۲۹۰۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۶۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز گذشته یکشنبه دهم بهمن ماه تا امروز ۱۱ بهمن ماه تعداد ۲۹۰۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۶۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و در این بازه زمانی ۱۱۱ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

در حال حاضر نیز ۴۷۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۶۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۸۱ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

کل موارد فوت شده ناشی از کرونا اعم از فوت قطعی و مشکوک به این بیماری طی ۲۴ ساعت اخیر ۲ نفر بوده که یک نفر مبتلای قطعی و دیگری مشکوک به کرونا بوده‌اند.

همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تا کنون یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۳۹۹ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۳۸ هزار و ۴۴۱ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۷ هزار و ۴۰۷ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۱ هزار و ۳۱ نفر فوتی قطعی و ۶ هزار و ۳۷۶ نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

۱۲۸ هزار و ۸۶۰ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.