تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۷
کد خبر : 19581

۱۳+۱ تیم آماده شروع لیگ برتر فوتسال!

۱۳+۱ تیم آماده شروع لیگ برتر فوتسال!

به گزارش ایسنا، لیگ برتر فوتسال در حالی کمتر از ۱۰ روز دیگر آغاز می‌شود که بالاخره وضعیت ۱۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها مشخص شد تا هم تکلیف بازی افتتاحیه لیگ مشخص شود و هم سازمان لیگ تنها به فکر برگزاری هر چه بهتر این مسابقات باشد. آمادگی زودرس مدعیان قهرمانی مدعیانی چون گیتی‌پسند

به گزارش ایسنا، لیگ برتر فوتسال در حالی کمتر از ۱۰ روز دیگر آغاز می‌شود که بالاخره وضعیت ۱۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها مشخص شد تا هم تکلیف بازی افتتاحیه لیگ مشخص شود و هم سازمان لیگ تنها به فکر برگزاری هر چه بهتر این مسابقات باشد.

آمادگی زودرس مدعیان قهرمانی

مدعیانی چون گیتی‌پسند و مس سونگون زودتر از بسیاری از رقبای خود آماده فصل جدید لیگ فوتسال شدند. تیم فوتسال گیتی پسند با هدایت محمد کشاورز بعد از شروع تمریناتش در اصفهان، اردویی را در اردبیل برگزار کرد و بعد از بازگشت دوباره به اصفهان برای آمادگی بیشتر به سراغ بازی‌های دوستانه رفت. مس نیز که ابتدای فصل نقل و انتقالات علی صانعی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، بعد از مشکلات به وجود آنده با این مربی به سراغ اسماعیل تقی‌پور رفت تا قهرمان سال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا با این سرمربی برای قهرمانی بجنگد.

فولاد زرند ایرانیان و کراپ الوند نیز خیلی زود تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کردند تا باز هم دردسری برای تیم‌های مدعی باشند و البته بتوانند در قامت یک مدعی نیز ظاهر شوند. کراپ الوند با چند دیدار دوستانه و فولاد زرند ایرانیان با قهرمانی در تورنمنت دوستانه اتحاد که در استان مازندران برگزار شد، پیش‌فصل خود را سپری کردند. سن‌ایچ ساوه، چیپس کامل مشهد، قند کاترین آمل و مقاومت البرز دیگر تیم‌هایی هستند که بدون حاشیه راهی فصل جدید لیگ فوتسال می‌شوند.

انتقال امتیاز جنجالی در پایتخت

در حالی که تیم فوتسال سپاهان اعلام کرد که دیگر حاضر به تیمداری نیست، قرعه‌کشی فصل آتی لیگ برتر فوتسال با حضور این تیم انجام شد و آرش جابری اعلام کرد که دیگر بعد از این قرعه‌کشی تیمی اجازه انتقال امتیاز به استان دیگر را ندارد اما باشگاه اصفهانی بعد از این مراسم، تازه شروع به بررسی پیشنهادات روی میز کرد و سرانجام کمتر از ۲ هفته مانده به شروع لیگ برتر، تکلیف جانشین این تیم مشخص شد. سپاهانی‌ها امتیاز خود را به سفیرگفتمان تهران فروختند تا با وجود انصراف راگا شهرری، پایتخت باز هم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال نماینده داشته باشد. البته گویا این انتقال امتیاز به خاطر سلیقه هیات رییسه بوده و رییس سازمان لیگ هم آن را تایید کرده است.

کاسه “چه‌کنم، چه‌کنم” در قم، مشهد و کلاردشت

راگا شهرری خیلی زود تصمیمش را مبنی بر انصراف از لیگ برتر فوتسال گرفت و امتیازش را به قند کاترین آمل واگذار کرد. به جز راگا اما دو تیم فوتسال لیگ برتری هستند که هنوز تکلیفشان مشخص نیست و قرار است لیگ را با کاسه “چه کنم، چه‌کنم” آغاز کنند. تکلیف فردوس قم هنوز مشخص نیست و معلوم نیست قمی‌ها می‌خواهند تیمداری کنند یا امتیازشان را به تهران واگذار کنند. جابری که گفته بود فردوس در لیگ برتر فوتسال تیمداری خواهد کرد، حالا به نظر می‌رسد نماینده قم باز هم به انتقال امتیازش اصرار دارد و تکلیف آن مشخص نیست.

فرش‌آرای مشهد و زندی‌بتن کلاردشت هم اوضاعی شبیه به یکدیگر دارند. دو تیم به دلیل مشکلات مالی قصد نداشتند که در لیگ برتر فوتسال شرکت کنند اما پیدا نکردن مشتری برای انتقال امتیاز سبب شد تا این دو باشگاه به دنبال اسپانسر و بودجه برای این فصل باشند. زندی‌بتن مجبور است تمریناتش را در نوشهر پیگری کند و این احتمال هم وجود دارد که در همین شهر میزبان حریفانش باشد. فرش‌آرا نیز با تیمی نصفه و نیمه پا به میدان خواهد گذاشت و بعید به نظر می‌رسد آن‌ها بتوانند نتایج مطلوب فوتسال دوستان مشهدی را کسب کنند.

امید تازه‌ واردها به نیم‌فصل

دو تیم گهر زمین سیرجان و صنایع پشتیبان هزمزکان که به تازگی به لیگ برتر فوتسال ایران صعود کرده‌اند، به دلیل دیر به اتمام رسیدن بازی‌های لیگ یک، فرصتی برای تقویت خود و استفاده کامل از بازار نقل و انتقالات را نداشتند و تنها سعی کردند تا حدودی نقاط ضعف خود را جبران کنند. این دو تیم امیدشان به نقل و انتقالات نیم‌فصل است تا بتوانند بازیکنان مدنظرشان را برای انتقال به سیرجان و بندرعباس راضی کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.