تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد خبر : 29784

۱۰۰ تن نمک غیر بهداشتی از یک واحد تولیدی در سمنان کشف شد

۱۰۰ تن نمک غیر بهداشتی از یک واحد تولیدی در سمنان کشف شد

کامران قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در پی ارائه گزارش تخلف از یک واحد تولیدی نمک صنعتی در سمنان به صورت سرزده از آن بازدید به عمل آمد، ابراز داشت: طی این نظارت و ارزیابی مواد غذایی بالغ بر ۱۰۰ تن نمک غیر بهداشتی از این واحد تولیدی در سمنان کشف

کامران قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در پی ارائه گزارش تخلف از یک واحد تولیدی نمک صنعتی در سمنان به صورت سرزده از آن بازدید به عمل آمد، ابراز داشت: طی این نظارت و ارزیابی مواد غذایی بالغ بر ۱۰۰ تن نمک غیر بهداشتی از این واحد تولیدی در سمنان کشف شده است.
وی ضمن بیان اینکه با محرز شدن تخلف محموله غیر بهداشتی توقیف و پرونده مؤسسه به مراجع قضائی ارسال شده است، افزود: مواد غذایی فاسد یا غیربهداشتی طی فرایندی معدوم و از چرخه مصرف شهروندان خارج می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدکننده مواد غذایی همواره در دستور کار است، ابراز داشت: در صورت لزوم واحه‌ای متخلف تذکرات لازم را دریافت و حتی واحد مربوط پلمپ خواهد شد چرا که سلامت خط قرمز سلامت مردم محسوب می‌شود.
وی ضمن بیان اینکه شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلف از دخالت مستقیم باید به طور جد پرهیز کنند، اضافه کرد: سامانه ۱۱۹ وزارت بهداشت آماده پاسخگویی به این تماس‌ها است و در اسرع وقت موارد بهداشتی رسیدگی و پیگیری می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.