تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر : 19450

یک میلیون جمعیت بدون هویت بیمه ندارند/مشکل زیرساخت‌های الکترونیکی

یک میلیون جمعیت بدون هویت بیمه ندارند/مشکل زیرساخت‌های الکترونیکی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی ناصحی، در ارتباط تلفنی با شبکه خبر سیما، با عنوان این مطلب که زیرساخت‌های الکترونیکی در بیمه‌های پایه خارج از وزارت بهداشت فراهم نیست، افزود: این زیرساخت‌ها در سازمان بیمه سلامت فراهم شده، اما نیاز است سایر بیمه‌های پایه و تکمیلی نیز این زیرساخت‌ها را فراهم کنند. وی ادامه داد:

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی ناصحی، در ارتباط تلفنی با شبکه خبر سیما، با عنوان این مطلب که زیرساخت‌های الکترونیکی در بیمه‌های پایه خارج از وزارت بهداشت فراهم نیست، افزود: این زیرساخت‌ها در سازمان بیمه سلامت فراهم شده، اما نیاز است سایر بیمه‌های پایه و تکمیلی نیز این زیرساخت‌ها را فراهم کنند.

وی ادامه داد: ۱۷ بیمه پایه و در مجموع ۴۲ بیمه پایه و تکمیلی، هنوز این زیرساخت‌ها را آماده نکرده اند.

ناصحی با اشاره به اینکه ۴۵ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، گفت: اخیراً ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت سه دهک پایین جامعه تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

وی با عنوان این مطلب که بیمه سلامت به تنهایی نمی‌تواند پیش برود، افزود: به رغم اینکه ۲ نامه با امضای وزیر بهداشت به بیمه‌های پایه و تکمیلی برای آماده سازی زیرساخت‌های الکترونیکی ارسال شده است، اما هنوز اقدام لازم و کامل در این راستا انجام نشده است.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.