تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۳۵
کد خبر : 12164

یک ماه بدشانسی!

یک ماه بدشانسی!

به گزارش ایسنا، بیشتر از یک ماه است که داوود سیدعباسی به عنوان سرمربی شهرخودرو انتخاب شده و از آن زمان تاکنون، او در ۸ بازی بار فنی نماینده مشهد را به عهده داشته که حاصل آن تنها یک پیروزی، آن هم مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی بوده که خیلی اوضاع خوبی در این

به گزارش ایسنا، بیشتر از یک ماه است که داوود سیدعباسی به عنوان سرمربی شهرخودرو انتخاب شده و از آن زمان تاکنون، او در ۸ بازی بار فنی نماینده مشهد را به عهده داشته که حاصل آن تنها یک پیروزی، آن هم مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی بوده که خیلی اوضاع خوبی در این فصل ندارد. در ۷ دیدار دیگر، ۵ بازی شکست خورده و مقابل پیکان و پرسپولیس به تساوی رسیده است.

سیدعباسی در حالی بعد از دیدار با مس رفسنجان پس از جام حذفی از بدشانسی‌های تیمش در این دیدارها گفته که انگار نه انگار که این تیم یک نیم‌فصل را بدون برد به اتمام رسانده است.

“یا تعامل می‌شود یا اگر نیست، خبرها و صحبت‌های کذب نباید ۲۴ ساعت قبل از هر بازی در بیاید و آرامش تیم را به هم بریزد. این اتفاقات در این دوره‌ای که من آمدم زیاد بوده است. شانس هم با ما همراه نیست و مثلا در همین دیدار می توانستیم برابر تیم خوب مس برنده باشیم. گل‌هایی که می خوریم روی بدشانسی است و دوستان هم در تلاش هستند که تمرکز تیم ما را به هم بریزند و ما هم سعی می‌کنیم با آن مقابله کنیم.” این صحبت‌ها را سرمربی شهرخودرو در حالی انجام داده که انگار نمی داند ممکن است تا کمتر از ۴ ماه دیگر، تیمش در لیگ برتر حضور نداشته باشد.

جر و بحث او با بادامکی در حالی رخ داده که نتایج به هیچ وجه حق را به سرمربی نمی‌دهد زیرا حتی اگر هم بدشانسی عامل نتیجه نگرفتن شهرخودرو بود، دیگر بیشتر از یک ماه که نمی‌شد! مالک و مدیرعامل سکوت کرده‌اند و هیچ واکنشی نسبت به وضعیت اخیر تیم نداشته‌اند. تیم فرهاد حمیداوی یک نیم‌فصل را بدون برد سپری کرده و مالک تنها کاری که انجام داده این بوده که یا در مصاحبه‌هایش از هیات فوتبال مشهد بد بگوید یا تیم را به تهران ببرد تا در تهران و بدون فشار هواداران تمرین کنند.

کار برای تیمداری حمیداوی در شهرخودرو سخت شده است و حالا از طریق مختلف دست به دامن مسئولان استانی شده است. شاید بهتر است مالک پرحاشیه شهرخودرو مثل نیم‌فصل دوم فصل گذشته، کار را به کاردان بسپارد و بگذارد مسئولان استانی که مدعی تیم‌داری هستند، شانس خود را برای بقای تنها نماینده مشهد در استان امتحان کنند. این وضعیت نشان می‌دهد که “بدشانسی” بی‌خیال شهرخودرو نخواهد شد و مسیری که در آن هستند، مسیر سقوط است. 

تیمی که ظاهرا با “بدشانسی‌،” بدترین خط حمله، بدترین خط دفاع و بیشترین تعویض مربی را در لیگ بیست و یک داشته، معلوم نیست با این وضعیت چه زمانی درست خواهد شد و چه زمانی “بدشانسی” دست از سر سیدعباسی و تیمش برخواهد داشت. تاکنون که یک جام حذفی از دست شهرخودرو رفته و به نظر می رسد تا ۴ ماه آینده باید با لیگ برتر هم خداحافظی کنند و باید دید که این بدشانسی که سرمربی شهرخودرو به آن معتقد است، دست از سر تنها نماینده مشهد در لیگ برتر برخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.