تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر : 29413

یک سالن استاندارد دوچرخه‌سواری در کشور نداریم!

یک سالن استاندارد دوچرخه‌سواری در کشور نداریم!

به گزارش ایسنا، حمید سجادی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ با اشاره به این که اتمام پروژه‌های ورزشی نیازمند منابع مالی است، اظهار کرد: تکالیفی که به وزارت ورزش محول شده نیازمند اعتبارات است تا بتوان به فوریت آن‌ها را به اتمام رساند. وی ادامه داد: از زمان شروع به کار دولت مردمی

به گزارش ایسنا، حمید سجادی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ با اشاره به این که اتمام پروژه‌های ورزشی نیازمند منابع مالی است، اظهار کرد: تکالیفی که به وزارت ورزش محول شده نیازمند اعتبارات است تا بتوان به فوریت آن‌ها را به اتمام رساند.
وی ادامه داد: از زمان شروع به کار دولت مردمی ۲ میلیون متر مربع به فضای ورزشی کشور اضافه شده است و ۶۰۰ هزار مترمربع نیز در اینده به فضای ورزشی کشور افزوده خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که ۴۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام در کشور داریم، عنوان کرد: باید از قانون استفاده کنیم و با مشارکت، واگذاری، تهاتر، کمک‌های خیرین فعال و سایر ظرفیت‌های قانونی بتوانیم صرفا به منابع مالی دولتی وابسته نباشیم.
سجادی با تاکید بر این که اتمام پروژه‌های ورزشی یکی از مهم‌تری تکالیف وزارت ورزش و جوانان است، خاطرنشان کرد: پروژه‌ای در کشور وجود دارد که ۲۷ سال نیمه‌تمام باقی مانده است.
او با اشاره به این که در کشور حتی یک سالن استاندارد دوچرخه‌سواری نیز نداریم، گفت: یک پروژ داخل سالن دوچرخه سواری وجود دارد که نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.
به گفته وزیر ورزش و جوانان از امروز تا سوم خرداد سال آینده هر هفته یک پروژه ورزشی در تهران افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.