تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۳
کد خبر : 18582

یکسال تا پایان محرومیت قهرمان پاراآسیایی/ امید دونده نابینا برای حضور در پارالمپیک پاریس

یکسال تا پایان محرومیت قهرمان پاراآسیایی/ امید دونده نابینا برای حضور در پارالمپیک پاریس

حمید اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود این که از ۹۸/۷/۲۲ تا ۱۴۰۲/۷/۲۲ به دلیل مثبت شدن تست دوپینگم از شرکت در رویدادهای ورزشی محروم شدم، اما طی این مدت شاید یک ماه هم تمرینات خود را متوقف نکردم و ناامید نشدم تا پس از پایان محرومیتم خود را برای مسابقات کسب

حمید اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود این که از ۹۸/۷/۲۲ تا ۱۴۰۲/۷/۲۲ به دلیل مثبت شدن تست دوپینگم از شرکت در رویدادهای ورزشی محروم شدم، اما طی این مدت شاید یک ماه هم تمرینات خود را متوقف نکردم و ناامید نشدم تا پس از پایان محرومیتم خود را برای مسابقات کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده کنم.

این دونده نابینا گفت: با گذشت ۳ سال از محرومیتم هنوز نمی‌دانم که در اثر مصرف چه چیزی تست دوپینگم مثبت شده بود، در آن زمان پس از قهرمانی در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در حال آماده سازی خود در دوی ۱۵۰۰ متر بودم تا سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو را کسب کنم که متاسفانه با مطرح شدن این مساله شرایط به گونه دیگری رقم خورد. هر چند در طی این مدت ناامید نشدم و با انگیزه‌تر از گذشته تمرینات را پیگیری کردم تا پس از پایان محرومیت دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود دوری ۳ ساله از دوومیدانی نابینایان و کم بینایان، اما طی این مدت از حریفانم غافل نبودم و با رصد آنها سعی کردم از ورزش حرفه‌ای دور نباشم و خود را برای شرکت در مسابقات آماده کنم.

اسلامی با بیان این که آماده‌تر از گذشته هستم، گفت: در حال حاضر منتظر پایان ۴ سال محرومیت خود هستم تا شروع دوباره‌ای در دوومیدانی داشته باشم و با آمادگی بالایی در مسابقات کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت کنم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.