تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر : 9264

یوسفی: ساختمان فدراسیون ژیمناستیک پلمپ نشده، فقط اجازه ورود به اینچه درگاهی داده نمی‌شود

یوسفی: ساختمان فدراسیون ژیمناستیک پلمپ نشده، فقط اجازه ورود به اینچه درگاهی داده نمی‌شود

علیرضا عاصم یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پلمپ ساختمان فدراسیون ژیمناستیک در مجموعه ورزشی انقلاب و سالن ژیمناستیک برادران شهید آذرپی اظهار کرد: ساختمان فدراسیون ژیمناستیک پلمپ نشده، بلکه چون متاسفانه رییس ندارد و انتخابات آن ظرف یک ماه آینده برگزار می‌شود، تا زمان مشخص شدن رییس فدراسیون اجازه ورود به بهره‌بردار و همکارانش

علیرضا عاصم یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پلمپ ساختمان فدراسیون ژیمناستیک در مجموعه ورزشی انقلاب و سالن ژیمناستیک برادران شهید آذرپی اظهار کرد: ساختمان فدراسیون ژیمناستیک پلمپ نشده، بلکه چون متاسفانه رییس ندارد و انتخابات آن ظرف یک ماه آینده برگزار می‌شود، تا زمان مشخص شدن رییس فدراسیون اجازه ورود به بهره‌بردار و همکارانش به لحاظ تخلفات قراردادی و اتمام قرارداد با بهره‌بردار داده نمی‌شود. بهره‌بردار در حال حاضر مشکل بیمه ای دارد که باید مرتفع شود.

وی گفت: ساختمان فدراسیون ژیمناستیک واقع در مجموعه ورزشی انقلاب در حال حاضر باز است و ورزشکاران تیم ملی با هماهنگی نیروهای شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مستقر در این مکان، مشکلی برای پیگیری تمرینات خود ندارند. اما سالن ژیمناستیک برادران شهید آذرپی به دلیل مشکلاتی که از نظر گرمایشی داشت در حال تعمیر است که از روز شنبه ۲۹ آبان آماده ارائه خدمات به ملی‌پوشان و سایر عموم مردم است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تصریح کرد: نه تنها ژیمناستیک بلکه ما تمام حوزه‌ها را رصد می‌کنیم، حتی در حوزه چوگان نیز بحث قراردادی داشتیم که با حضور رییس فدراسیون مشکل برطرف شد. در حوزه دیزین و شمشک نیز ورود پیدا کردیم. ما هر حوزه‌ای که به مردم آسیب برساند طبق دستور وزیر ورزش و جوانان به سرعت ورود پیدا می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

یوسفی گفت: ما اینچه درگاهی را به عنوان رییس فدراسیون ژیمناستیک نمی‌شناسیم، مجمع باید تصمیم بگیرد چه کسی رییس فدراسیون شود. وی در حال حاضر تخلفات قراردادی دارد و اجازه ورود به فدراسیون به او داده نمی‌شود. ما با تمام فدراسیونها درحوزه مالی ورود پیدا نمی‌کنیم، بحث ما تخلفاتی است که در آینده می‌تواند هزار و یک پرونده و فضای نامناسب برای بهره‌بردار ورزشی ایجاد کند.

وی در پایان همچنین در خصوص بازدید از سالن‌های کشتی و جلسه‌ای که امروز با علیرضا دبیر داشت، افزود: این بازدید با توجه به دعوتی که دبیر از ما داشت انجام شد. وی زحماتی زیادی را برای سالن‌های کشتی کشیده‌اند که جای تشکر دارد، البته نکاتی نیز مطرح شد که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.