تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر : 6272

گیوی: برادران گرایی آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند

گیوی: برادران گرایی آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند

به گزارش ایسنا، رحیم گیوی مربی ادواری حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد وضعیت اردونشینان در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ اظهار کرد: وضعیت تیم خوب است، بعد از المپیک ۳ اردو داشتیم، اردوی اول به خاطر اینکه بیشتر بچه های المپیکی در ترکیب جهانی بودند، به ریکاوری اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، رحیم گیوی مربی ادواری حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد وضعیت اردونشینان در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ اظهار کرد: وضعیت تیم خوب است، بعد از المپیک ۳ اردو داشتیم، اردوی اول به خاطر اینکه بیشتر بچه های المپیکی در ترکیب جهانی بودند، به ریکاوری اختصاص یافت. در اردوی دوم فشار نسبی به تیم وارد شد و الان اردوی آخر ماست که به پیپرینگ اختصاص دارد. شرایط خوبی داریم، اکثر بچه ها جوانند، با توجه به چرخه و مسابقاتی که پشت سر گذاشتند، تجربه کسب کردند، برخی هم جوان و کم تجربه اند اما باانگیزه هستند.

مربی محمدعلی و محمدرضا گرایی در مورد وضعیت دو برادر شیرازی به برنامه دایره طلایی گفت: محمدرضا یک مقدار آسیب دیدگی داشت که با فیزیوتراپی حل شد. مشکل وزنی ندارد. اکثر حریفانش را می شناسد و آنها را آنالیز کردیم.ان شاءالله مثل المپیک بهترین نتیجه را می گیرد. محمدعلی به خاطر باخت و شرایط المپیکی که پشت سر گذاشت از نظر روحی و روانی تا مدت ها به هم ریخته بود اما اکنون شکر خدا بهتر است. من امیدوارم هم برادران گرایی و هم سایر بچه ها روی سکوی جهانی بروند.

این مربی شیرازی در خاتمه تاکید کرد: محمد بنا راه بردن را خوب به بچه ها یاد داده و همه باانگیزه هستند، ما یک قهرمان المپیک در رشته فرنگی داریم و این برای روحیه همه بچه ها عالی است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.