تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 16568

«گوش به فرمان» در راه جشنواره «آلیکانته» اسپانیا

«گوش به فرمان» در راه جشنواره «آلیکانته» اسپانیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، نوزدهمین دوره جشنواره فیلم «آلیکانته» (Festival de Cine de Alicante) با اعلام آثار راه یافته به بخش‌های مختلف این دوره قرار است از ۲۱ تا ۲۸ می مصادف با ۳۱ اردیبهشت تا ۷ خرداد ماه در شهر آلیکانته اسپانیا برگزار شود. بر اساس اعلام رسمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، نوزدهمین دوره جشنواره فیلم «آلیکانته» (Festival de Cine de Alicante) با اعلام آثار راه یافته به بخش‌های مختلف این دوره قرار است از ۲۱ تا ۲۸ می مصادف با ۳۱ اردیبهشت تا ۷ خرداد ماه در شهر آلیکانته اسپانیا برگزار شود.

بر اساس اعلام رسمی سایت این جشنواره، فیلم کوتاه «گوش به فرمان!» (Attention to orders!) به کارگردانی رضا زرین‌گل به نمایندگی از ایران در بخش مسابقه بین‌الملل آثار کوتاه داستانی نوزدهمین دوره این رویداد سینمایی که مورد تایید جوایز گویا است به رقابت می‌پردازد.

جوایز گویا «Goya Awards» جایزه ملی و معتبرترین جایزه سینمایی کشور اسپانیا است. این جوایز که یکی از معتبرترین جوایز سینمایی جهان به‌شمار می‌رود، در سال ۱۹۸۷ تأسیس شد و اولین دوره آن در ۱۶ مارس همان سال در محل تئاتر لوپه دوگا شهر مادرید برگزار شد.

«گوش به فرمان» با نام اسپانیایی «!A la orden» روایتگر رابطه میان ایران و عراق در چهل سال گذشته است. در «گوش به فرمان!» شهرام عبدلی در نقش یک سرباز عراقی نقش‌آفرینی کرده است.

پخش بین‌المللی این فیلم کوتاه برعهده شرکت پخش بین‌المللی «شمید فیلم» است.

عوامل «گوش به فرمان!» عبارتند از: نویسنده فیلمنامه و کارگردان: رضا زرین‌گل، با حضور شهرام عبدلی، مدیر فیلمبرداری: مهدی افشار، تدوین: مهدی شهابی، موسیقی: امیر واعظی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، طراح چهره‌پردازی: حجت بابایی، طراح صدا و ترکیب صداها: عرفان ابراهیمی، عکس: عرفان قرنفلی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فاطمه احمدی، منشی صحنه: شقایق صادق، طراحی پوستر و ساخت تیزر: حمید ابراهیمی، ترجمه اسپانیایی: رامین وحیدزاده، گروه فیلمبرداری: علیرضا واحدی، زینب رشیدی، مصطفی هورآبادی، محمد مهدوی، سینه موبیل: علی اکبر بهروزی، پشتیبانی فنی: امیر زمستانی، گروه صحنه و لباس: همایون امامی، صاحبه اکبری، مدیر تدارکات: محمود جعفری، پذیرایی: ابوالفضل رستمی، مجری طرح: پویا نوری، تهیه کننده: رضا زرین‌گل، پخش بین‌المللی: «شمید فیلم».

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.