تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 30364

گلر تیم بازیکنان را تهدید می‌کند که بازی نکنید!/ قبلا پول‌های تیم به حساب همین شخص واریز می‌شد

گلر تیم بازیکنان را تهدید می‌کند که بازی نکنید!/ قبلا پول‌های تیم به حساب همین شخص واریز می‌شد

امیرحسین علاقبند در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا با اشاره به تلاش های فراوان خود برای حفظ تیم در لیگ یک، اظهارکرد: در شرایطی مدیرعامل این باشگاه شدم که بود و نبود این تیم برای مجموعه ملاثانی مهم نبود و در واقع هر کسی به فکر منافع شخصبی خود بود و من نیز

امیرحسین علاقبند در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا با اشاره به تلاش های فراوان خود برای حفظ تیم در لیگ یک، اظهارکرد: در شرایطی مدیرعامل این باشگاه شدم که بود و نبود این تیم برای مجموعه ملاثانی مهم نبود و در واقع هر کسی به فکر منافع شخصبی خود بود و من نیز تک و تنها تلاش کردم و در نهایت با کمک مسئولانی چون مدیرکل ورزش خوزستان، نمایندگان شهر، مالک باشگاه و شورای امنیت تلاش شد که تیم در لیگ بماند.
وی بیان کرد: قطعا می توان پول به این باشگاه آورد اما وقتی تیمی حتی یک برگه از نظر هویت در فدراسیون فوتبال ندارد، هیچ کسی به سراغ آن نمی آید البته من این جرات را کردم و تیمی را که در حال نابود شدن بود، حفظ کردم. روزی که استقلال ملاثانی را تحویل گرفتم حتی زمین بازی هم نداشت. من کار را با ابراهیم اشکش شروع کردم و او هم تیمی را بست که می توانستیم مدعی صعود هم باشیم اما مسائل جانبی و متفرقه کنار تیم استقلال ملاثانی و یکسری افراد کنار تیم باعث شدند هیچ مسئولی دلش نخواهد به سراغ این تیم بیاید.
مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی افزود: در نقل و انتقالات زمستانه نیز ۱۷ بازیکن تیم با وجود این که از ۳۳ تا ۵۰ درصد مطالبات خود را دریافت کرده بودند، حاضر نشدند با این تیم ادامه دهند و جدا شدند. من ساعت ها با این بازیکنان صحبت کردم که چرا نمی خواهید بمانید که به من گفتند از نظر روحی در این تیم خسته شده ایم. در واقع آن ها نه به خاطر مطالبات شان بلکه به خاطر افرادی که کنار این تیم هستند و مشکلاتی را برای تیم ایجاد می کنند از تیم رفتند. ۹۰ در صد بازیکنانی که رفتند از نظر روحی خسته شده بودند و از همین افراد بی احترامی می دیدند و به آن ها فشار روحی وارد شده بود.
وی با اشاره به صحبت های اخیر اسد عبادی خطاب به مسئولان شهر ملاثانی از جمله شهرداری این شهر، گفت: این گلر به خود اجازه می دهد در خصوص هر کسی و هر مساله ای صحبت و بی احترامی کند. حتی همین فرد بازیکنی را از لیگ ۲ با لابی گری خود به استقلال ملاثانی می آورد و در حالی که در تیم سابق خود بازی هم نمی کرده و از ابتدای فصل با ملاثانی نبوده، مصاحبه می کند و مطالبی که به او دیکته شده است را عنوان می کند و در حالی که نمی داند از ابتدای فصل با ما نبوده می گوید یک سال است با استقلال هستم و مطالباتم را دریافت نکرده ام. من مدیرعامل بی احترامی های این چنینی زیاد دیده ام.
علاقبند عنوان کرد: سه هفته بازی خارج از خانه داشتیم و من بدون این که تیم مشکلی برای سفر داشته باشد، شرایط لازم را فراهم کردم و بعد متوجه شدم گلر تیم و نفرات دیگری هر شب با بازیکنان تماس می گرفتند و آن ها را تهدید می کردند که بازی نکنید تا تیم از بین برود، اما من واقعا یک تنه جلوی این همه آدم ایستادم. همین گلر در یکی از بازی های ملاثانی دقیقه ۷ کارت می گیرد و اخراج می شود و تیم را از بین می برد تا چهار پنج گل دریافت کند. طبق مدارکی که دارم مشخص می شود اسد عبادی چقدر عمدا به تیم ضربه زده است و از تهدید بازیکنان برای بازی نکردن اهداف شخصی دارد. در هر صورت همین گلر که به صورتی صحبت می کند که گویا دلسوز تیم است، جزو نفراتی است که به بازیکنان می گوید بازی نکنید.
وی گفت: پیش هر مسئولی برای کمک می رویم می گویند تا امثال این افراد در تیم و کنار تیم هستند، هیچ وقت کمک نمی کنیم زیرا مشخص نیست چه اتفاقاتی در تیم می افتد. من تنهایی و بدون این که دستم را جلوی کسی دراز کنم، تا حالا تیم را اداره کرده ام. ابراهیم اشکش هم به خاطر همین مسائل وقتی پیشنهاد دیگری به او رسید، از ملاثانی جدا شد. بعد از جدایی این مربی حتی از او تشکر که نکردند هیچ، اقدام به تخریب اشکش داشتند. شرایط در استقلال به صورتی شده که گویا هر کسی در این تیم زحمت می کشد تاریخ انقضای آن یک ساله است.
مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی  گفت: اسد عبادی اخیرا ۱۰۵ میلیون تومان از من گرفته است و فیش بانکی آن موجود است، آن وقت چگونه می گوید رسید من جعلی بوده است. می خواهم بدانم اگر من نبودم، این تیم برای بازی‌هایش حتی می توانست تا میدان اول در ملاثانی هم برود؟
وی ادامه داد: در حالی که عبادی شب قبل از هر بازی با بازیکنان تماس می گیرد که بازی نکنید اما من آنقدر شرف و غیرت دارم که نگذارم برای تیمم مشکلی پیش بیاید. بازهم تاکید می کنم پول های زیادی جهت کمک به استقلال ملاثانی می توان وارد تیم کرد اما به شرطی که افرادی که در استقلال سمت ندارند اما به صورت هفتگی خواهان دریافت پول هستند، کنار بروند. متاسفانه اهداف شخصی برای عده ای که حتی سمتی هم در تیم ندارند، در این تیم اولویت است. باشگاه باید از این افراد پاکسازی شود تا مسئولان علاقه مند به کمک به ملاثانی شوند.
علاقبند در واکنش به این سوال که گفته می شود بازیکنان قرار نیست در بازی با شهرداری همدان وارد زمین شوند، گفت: همین نفراتی که به آن ها اشاره داشتم بازیکنان را تحریک می کنند. حتی تدارکات تیم هم با صحبت های همین نفرات، استقلال را برای بازی ها همراهی نمی کند و این ها مشکلاتی است که برای تیم ایجاد می کنند.
وی افزود: مردم باید بدانند بازیکنی که می گوید مسئولان بیایند و به استقلال ملاثانی کمک کنند، اصلا این تیم برای آن مهم نیست و تنها به فکر منافع شخصی خود و گرفتن پول است. سال های گذشته نیز پول هایی که از طریق ارگان های مختلف به استقلال کمک می شد، به حساب گلر تیم واریز می شد و بعد هم مشخص نیست پول ها کجا هزینه می شده است و الان باید در این خصوص توضیح دهد. همین افرادی که در کنار تیم هستند و سمتی ندارند حتی اجاره نداده اند به اسم استقلال ملاثانی حساب بانکی ایجاد شود و به جای این که مالکیت تیم را مشخص کنند، مشکل ایجاد می کنند. به هر حال تا وقتی آن عده که باید هفتگی به آن ها پول برسد و اگر نرسید بازیکنان را تهدید می کنند که نباید بازی کنید کنار تیم هستند، باشگاه استقلال ملاثانی درست نخواهد شد.
علاقبند در پایان گفت: جا دارد از مدیرکل ورزش خوزستان، شهردار و فرماندار ملاثانی که در این مدت کنار من بوده اند، قدردانی کنم. امیدوارم مشکلات تیم با همراهی همه دوستان در هفته های باقی مانده حل شود. همچنین مردمی که باید بدانند من چقدر در این تیم تلاش داشته ام، خود متوجه بوده و هستند که از آن ها نیز قدردانی می‌کنم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.