تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۸
کد خبر : 16092

گلایه رییس فدراسیون از کم توجهی فراکسیون ورزش به ناشنوایان

گلایه رییس فدراسیون از کم توجهی فراکسیون ورزش به ناشنوایان

مهران تیشه‌گران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ از سوی نمایندگان مجلس هیچ اعتباری برای فدراسیون ناشنوایان در نظر گرفته نشده و من از فراکسیون ورزش گله دارم که چرا در تخصیص اعتبارات به ناشنوایان کم لطفی شده است. مگر فدراسیون ناشنوایان عضوی از فدراسیونها نیست که هیچ کمکی از طرف مجلس

مهران تیشه‌گران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ از سوی نمایندگان مجلس هیچ اعتباری برای فدراسیون ناشنوایان در نظر گرفته نشده و من از فراکسیون ورزش گله دارم که چرا در تخصیص اعتبارات به ناشنوایان کم لطفی شده است. مگر فدراسیون ناشنوایان عضوی از فدراسیونها نیست که هیچ کمکی از طرف مجلس صورت نگرفته است.

وی همچنین با اشاره به اعزام کاروان کیفی به بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک در برزیل گفت: تلاش بر این است که بهترین عملکرد را در این دوره نسبت به دوره قبل داشته باشیم و جایگاه خود را ارتقاء ببخشیم.

تیشه گران درباره وضعیت کاروان اعزامی به المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: کاروان ایران با ۷۵ ورزشکار (۵۹ نفر مرد و ۱۶ زن) و ۳۲ نفر کادر فنی در ۸ رشته ورزشی تیراندازی، کاراته، تکواندو، جودو، فوتبال، والیبال ساحلی، دوومیدانی و کشتی آزاد و فرنگی در بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان حضور خواهد داشت که این دوره  سعی کردیم کاروان کیفی و مدال آور به المپیک اعزام کنیم.

تیشه‌گران پیرامون این پرسش که تا به امروز چه مقدار بودجه برای اعزام کاروان به المپیک ناشنوایان هزینه شده است، افزود: هر چند شرایط سختی برای اعزام کاروان کیفی به المپیک ناشنوایان و برگزاری اردوها از نظر اعتباری داشتیم و چیزی حدود ۵ میلیارد برای برگزاری اردوها و ۱۵ میلیارد تومان نیز برای اعزام کاروان به المپیک در نظر گرفته بودیم، اما با حمایت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و هیات رییسه فدراسیون توانستیم این اعتبارات را تامین کنیم و دیگر مشکلی از نظر بودجه برای اعزام کاروان به المپیک نداریم.

وی در پایان زمان اعزام اولین تیم به المپیک برزیل را ۸ اردیبهشت عنوان کرد و گفت: فوتبال اولین رشته اعزامی به المپیک برزیل است که هشتم اردیبهشت عازم این مسابقات می‌شود و ۱۰ اردیبهشت اولین مسابقه رسمی خود را برابر ایتالیا برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.