تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 20558

«گربه در نیمه‌شب» مجوز اجرا گرفت/ یک نمایش ترسناک‌ کلاسیک

«گربه در نیمه‌شب» مجوز اجرا گرفت/ یک نمایش ترسناک‌ کلاسیک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش، رامین دولت آبادی کارگردان و طراح صحنه تئاتر، نمایش «گربه در نیمه شب» را مرداد و شهریور ماه در خانه هنر آبان به صحنه می‌برد. دولت‌آبادی درباره ویژگی‌های نمایش گفت: نمایش «گربه در نیمه شب» از ترجمه حسین یعقوبی از نمایشنامه‌ «گربه و قناری» نوشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش، رامین دولت آبادی کارگردان و طراح صحنه تئاتر، نمایش «گربه در نیمه شب» را مرداد و شهریور ماه در خانه هنر آبان به صحنه می‌برد.

دولت‌آبادی درباره ویژگی‌های نمایش گفت: نمایش «گربه در نیمه شب» از ترجمه حسین یعقوبی از نمایشنامه‌ «گربه و قناری» نوشته نویسنده آمریکایی جان ویلارد تولند روی صحنه می‌رود. دلیل‌ انتخاب این نمایشنامه جدا از ارتباط گرفتن با متن و علاقه شخصی ام به نمایشنامه‌های داستانی و رئالیستی این بود که با اجرای نمایشی در ژانر ترسناک کلاسیک اما دارای موقعیت‌های کمدی که کمتر در ایران به آن پرداخته شده است برای یک ساعت هم که شده مخاطبان را کمی از مشکلات و دشواری‌های روزمره دور نگه دارم تا روحشان فارغ از مصائب، کمی استراحت کند.

وی ادامه داد: امروز که حدود ۲ هفته به شروع اجرا در تاریخ ۲۳ مرداد ماه مانده است امیدوارم با هدایت درست این متن که اولین فیلم ترسناک صامت نیز از روی آن ساخته شده است، بتوانم با همراهی گروه، نمایش را با بالاترین کیفیت روی صحنه ببرم و رضایت را در چهره مخاطبان و منتقدان تئاتر ببینم.

نمایش «گربه در نیمه شب» از بیست و سوم مرداد ماه به مدت پانزده شب در خانه هنر آبان روی صحنه می‌رود.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.