تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۸
کد خبر : 19152

گام بزرگ وزیر بهداشت در پوشش‌ بیمه همگانی/ مجلس کمبودها را پذیرفت

گام بزرگ وزیر بهداشت در پوشش‌ بیمه همگانی/ مجلس کمبودها را پذیرفت

محمد رشیدی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدام مثبت وزارت بهداشت در بیمه همگانی، افزود: وزارت بهداشت در بحث پوشش همگانی بیمه سلامت گام‌های بزرگی را برداشته که می‌تواند دغدغه درمانی بسیاری از خانوارهای ایرانی را مرتفع کند. وی با اشاره به به حضور وزیر بهداشت در صحن مجلس و تشریح دستاوردهای

محمد رشیدی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدام مثبت وزارت بهداشت در بیمه همگانی، افزود: وزارت بهداشت در بحث پوشش همگانی بیمه سلامت گام‌های بزرگی را برداشته که می‌تواند دغدغه درمانی بسیاری از خانوارهای ایرانی را مرتفع کند.

وی با اشاره به به حضور وزیر بهداشت در صحن مجلس و تشریح دستاوردهای وزارت بهداشت، اظهار داشت: وزیر بهداشت در مجلس کمبودها را پذیرفت اما به رغم همه کمبودها کارهای بزرگی را صورت داده‌اند.

رشیدی افزود: وزارت بهداشت در بحث پوشش همگانی بیمه سلامت گام‌های بزرگی را برداشته که می‌تواند دغدغه درمانی بسیاری از خانوارهای ایرانی را مرتفع کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس تاکید کرد: قطعاً مجلس با محدودیت‌ها و کمبودهای وزارت بهداشت آشنا است و به همین دلیل سوالاتی که نمایندگان از وزیر بهداشت در جلسه امروز داشتند، از توضیحات وی قانع شدند.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.