تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
کد خبر : 4091

کودکان ایرانی از مسابقه نقاشی «جی کیو ای» ژاپن جایزه گرفتند

کودکان ایرانی از مسابقه نقاشی «جی کیو ای» ژاپن جایزه گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن با موضوع «زمین در سال ۲۰۳۰» در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و از میان ۱۴ هزار و ۶۸۹ اثر از ۸۰ کشور، هشت کودک هنرمند ایرانی موفق به دریافت جایزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن با موضوع «زمین در سال ۲۰۳۰» در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و از میان ۱۴ هزار و ۶۸۹ اثر از ۸۰ کشور، هشت کودک هنرمند ایرانی موفق به دریافت جایزه و دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند.

بر این اساس، آیلین علیزاده عضو کانون جهرم فارس و مائده طاهری از گلپایگان اصفهان هر دو ۱۲ ساله جایزه اول بخش بین‌الملل این مسابقه را از آن خود کردند. مهرسا محمدحسنی ۹ ساله از کانون رودسر گیلان، نیروانا روستایی ۱۰ ساله از اهواز، نیلوفر افشاری ۱۵ ساله از پیرانشهر آذربایجان غربی و الهه ستوده عضو ۱۰ ساله مرکز فرهنگی‌هنری کانون جهرم در استان فارس از مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» ژاپن دیپلم افتخار بخش بین‌الملل را دریافت کردند.

همچنین، پانیسا ممتازیان ۷ ساله عضو کانون اهواز خوزستان جایزه ویژه هیأت داوران بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن را دریافت کرد.

در عین‌حال محمد مانی ربیعی ۱۱ ساله از تهران نیز که به صورت مستقل در این رویداد شرکت کرده بود موفق به کسب جایزه ویژه و دیپلم افتخار بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۶۶ اثر نقاشی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری در بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن شرکت کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.