تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 32207

کنعانی: جانبازان عزیز بهترین الگوی ‌دستگاه دیپلماسی⁩ هستند

کنعانی: جانبازان عزیز بهترین الگوی ‌دستگاه دیپلماسی⁩ هستند

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در توییتی در ادامه نوشت: دیدار و ادای احترام مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران به ‌جانبازان سرافراز⁩ کشور پیش از آغاز به کار ‌گردهمایی سفرا⁩. جانبازان عزیز بهترین الگوی دستگاه دیپلماسی⁩ هستند که جانفشانی برای حفظ منافع و امنیت ملی ایران عزیز را

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در توییتی در ادامه نوشت: دیدار و ادای احترام مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران به ‌جانبازان سرافراز⁩ کشور پیش از آغاز به کار ‌گردهمایی سفرا⁩.
جانبازان عزیز بهترین الگوی دستگاه دیپلماسی⁩ هستند که جانفشانی برای حفظ منافع و امنیت ملی ایران عزیز را با تمام وجود به ما آموختند.
در آستانه برگزاری گردهمایی سراسری روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، امروز جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه و روسای نمایندگی‌های کشورمان در خارج از کشور با حضور در یکی از آسایشگاه‌های جانبازان انقلاب اسلامی ضمن دیدار و گفت‌وگو با این عزیزان، از خدمات ارزشمند جانبازان در حفظ و بقای تمامیت کشور قدردانی کردند و جانبازان را یکی از مصادیق کامل دفاع از منافع ملی جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف کشورمان دانستند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.