تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 21480

کنایه الهامی در نشست خبری: پرخرج‌ترین تیم هستیم/ می‌توانیم ورزشگاه آزادی را بخریم!

کنایه الهامی در نشست خبری: پرخرج‌ترین تیم هستیم/ می‌توانیم ورزشگاه آزادی را بخریم!

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت اظهار کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و به آن هارمونی که دلم می‌خواست، کم کم می‌رسیم. مثل یک خانواده شده‌ایم و حاضریم برای هم جان بدهیم. از همه مجموعه باشگاه تشکر می‌کنم که دست به

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت اظهار کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و به آن هارمونی که دلم می‌خواست، کم کم می‌رسیم. مثل یک خانواده شده‌ایم و حاضریم برای هم جان بدهیم. از همه مجموعه باشگاه تشکر می‌کنم که دست به دست هم دادند تا به هدف خود برسیم. اگر بازیکنان به خودباوری برسند، می‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم و از جوانان بیشتر خواهید شنید.
وی ادامه داد: تیم‌ها شناخت بیشتری از هم دارند و می‌دانند هدفشان چیست. بازی فردا برای ما مهم است و باید بیش از حد توان انرژی بگذاریم.
او درباره مصدومان و محرومان تیمش هم گفت: بازیکنان ما همه هستند و هوادار برای بازی فردا آماده است.
الهامی درباره فعالیت تیمش در نقل و انتقالات گفت: ما تیمی بودیم که فقط ۲، ۳ بازیکنش قرارداد داشتند اما مجموعه ما شبانه‌روز زحمت کشیدند و تیمی را بستند که لایق نام هوادار بودند. بازیکنان ما حتی لایق لژیونر شدن هم هستند و این خبر را را در آینده می‌شنوید.
وی درباره داوری عنوان کرد: خداداد افشاریان زحمتش را می‌کشد اما تا موقعی که VAR نیاید، کار سخت است. افشاریان باید در چینش داوران دقت کند. اشتباه داوری پیش می‌آید و گلی که ما هفته قبل زدیم و داور قبول نکرد، داورهای دیگر هم ممکن بود اشتباه کنند. تیم‌ها به هم نزدیک هستند و این اشتباهات می‌تواند تاثیرگذار باشد. برای داور بازی قبلی سخت بود که متوجه شود گل ما آفساید نیست.
سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص سیاست تیمش برابر صنعت نفت، با کنایه گفت: بازه قیمتی ما کم نیست. ما بیشتر از همه قرض کرده‌ایم و جزو پرخرج‌ترین تیم‌های ایران هستیم، بیشترین پول را مربی هوادار گرفته است، بیشترین پول را بازیکنان ما گرفته‌اند. اگر پول نداشتیم، هزینه نمی‌کردیم و من نمی‌آمدم. ما ریخت و پاش داشتیم و در ترکیه زیاد ماندیم. بهترین ماشین‌ها زیر پای بازیکنان ماست. بگذار کسانی که فکر می‌کنند، بدانند که ما بهترین لباس را می‌پوشیم و بهترین خوراک را می‌خوریم. من این را از فیروز کریمی یاد گرفتم که در اردوی جوانان به ما گفت اگر از شما چیزی پرسیدند، بگویید ما بهترین چیزها را داریم. من هم باید پاسخگو باشم.
او در پایان تصریح کرد: من بهترین خاطرات زندگی‌ام را در تراکتور دارم و لطفی که زنوزی و تراکتور به من کردند، کسی نکرد. دوست دارم ورزشگاه تراکتور پر شود و ۸۰ هزار هوادار در استادیوم یادگار حضور داشته باشند. افتخار است که بانوان می‌توانند بلیت بخرند و مایه خوشحالی است. حتی نساجی هم تیم خوبی است. فعلا کیفیت زمین دستگردی کیفیت خوبی است و ما در آن بازی می‌کنیم. ما آنقدر پول داریم که می‌توانیم آزادی را بخریم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.