تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 8182

کمک یک میلیارد تومانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به فدراسیون ناشنوایان

کمک یک میلیارد تومانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به فدراسیون ناشنوایان

مهران تیشه گران در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با حمایت عاصم یوسفی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مبلغ یک میلیارد تومان برای بازسازی خوابگاه، آمفی تئاتر، ساختمان اداری و غذاخوری مجموعه ورزشی ناشنوایان اختصاص داده شده که جای تشکر و قدردانی دارد. البته این اعتبار به جز هزینه‌ای است که

مهران تیشه گران در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با حمایت عاصم یوسفی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مبلغ یک میلیارد تومان برای بازسازی خوابگاه، آمفی تئاتر، ساختمان اداری و غذاخوری مجموعه ورزشی ناشنوایان اختصاص داده شده که جای تشکر و قدردانی دارد. البته این اعتبار به جز هزینه‌ای است که پیش از این شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای جمع آوری و نصب زمین چمن مصنوعی ناشنوایان پرداخت کرده بود که خوشبختانه کار جمع آوری چمن و نصب آن توسط پیمانکار در حال انجام است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی برای برگزاری مسابقات جهانی کاراته و تکواندو ناشنوایان به میزبانی ایران وجود ندارد، گفت: هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تا به امروز ۱۲ تیم و ۳۵۰ ورزشکار برای شرکت در مسابقات جهانی کاراته و تکواندو زنان و مردان اعلام آمادگی کرده‌اند.

تیشه گران تصریح کرد: این مسابقات از ۲۸ آبان تا ۴ آذر در خانه تکواندو و سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود که در پایان رقابتهای جهانی، برترین‌ها حضورشان در المپیک مسجل خواهد شد.

رییس فدراسیون ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که با عدم صدور ویزا برای بانوان جودوکار جهت شرکت در مسابقات جهانی فرانسه، شرایط آنها برای حضور در المپیک چگونه خواهد بود، اظهار کرد: بانوان جودوکار برای حضور در  مسابقات جهانی فرانسه ۴ ماه در اردوی آمادگی بودند و سختی‌های زیادی را تحمل کردند، برای جبران این زحمات سعی خواهیم کرد شرایط حضورشان را در المپیک فراهم کنیم.

وی همچنین درباره رشته‌های اعزامی به المپیک برزیل گفت: در حال حاضر جودو، تکواندو، کاراته، دوومیدانی، فوتبال، تیراندازی و کشتی حضورشان در المپیک قطعی است، در مورد سایر رشته ها هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است.

تیشه گران در پایان با اشاره به این که اردوهای رشته های اعزامی به المپیک از آذرماه آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که با اعزام رشته‌های مدال آور به المپیک، حضور کیفی در این مسابقات داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.