تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
کد خبر : 10744

کمندانی: طلسم شهر خودرو در بازی با استقلال به پایان می‌رسد

کمندانی: طلسم شهر خودرو در بازی با استقلال به پایان می‌رسد

میلاد کمندانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت شهر خودرو و غلبه بر استقلال ملاثانی در جام حذفی اظهار کرد: بالاخره به حق خود رسیدیم و پیروز شدیم. مشکلات را کتمان نمی‌کنم اما شهر خودرو در این فصل طلسم شده‌ بود و در بازی‌هایی که شایسته برد بودیم هم دست خالی زمین را ترک

میلاد کمندانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت شهر خودرو و غلبه بر استقلال ملاثانی در جام حذفی اظهار کرد: بالاخره به حق خود رسیدیم و پیروز شدیم. مشکلات را کتمان نمی‌کنم اما شهر خودرو در این فصل طلسم شده‌ بود و در بازی‌هایی که شایسته برد بودیم هم دست خالی زمین را ترک کردیم. با حضور داوود سیدعباسی شرایط بهتر شده و امیدواریم که اتفاقات خوبی در ادامه برای تنها نماینده مشهد رقم بخورد.

وی افزود: با پیروزی مقابل استقلال ملاثانی هم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کردیم و هم اینکه طلسم شکست و طعم برد را چشیدیم. امیدوارم این پیروزی استمرار یابد و در لیگ هم شاهد ثبت نخستین پیروزی شهر خودرو از همین هفته باشیم. تیم خوبی داریم و با وجود تغییر و تحولات فراوانی که داشتیم اما ظرفیت زمین‌گیر کردن همه تیم‌های لیگ برتری را داریم. امیدوارم با پیروزی مقابل استقلال هواداران فوتبال خراسان را خوشحال کنیم.

هافبک شهر خودرو با اشاره به سکوهای خالی و ممنوعیت حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: حضور تماشاگران موجب رونق فوتبال می‌شود و امیدوارم هر چه زودتر در استادیوم‌ها به روی علاقه‌مندان به فوتبال باز شود. تیم‌های شهرستانی به ویژه مشهدی‌ها هواداران پرشوری دارند و در سال‌های قبل که در مشهد بودم، حضور هواداران به نفع ما بود. نمی‌دانم چرا در حالی که همه جای کشور به حالت عادی باز گشته اما همچنان در استادیوم‌ها به روی هواداران بسته‌ است.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص بازی آتی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: استقلال با فرهاد مجیدی نتایج خوبی گرفته و جزو صدرنشینان لیگ برتر است اما ما هم سرشار از انگیزه هستیم تا هر چه زودتر از انتهای جدول فاصله بگیریم. تصور می‌کنم بازی خوب و تماشاگرپسندی را از هر ۲ تیم شاهد باشیم و امیدوارم در نهایت ما برنده این بازی باشیم تا طلسم نبردن در لیگ برتر شکسته شود.

کمندانی در خصوص تمرین کردن تیم شهر خودرو در تهران خاطرنشان کرد: این تصمیمی است که باشگاه گرفته و ما هم به عنوان بازیکن حرفه‌ای مطیع این تصمیمات هستیم. امیدوارم شاهد اتفاقاتی خوب برای تیم شهرخودرو در ادامه فصل باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.