تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 28120

کشف ۲۹.۵ میلیارد ریال ارز خارجی توسط پلیس فرودگاه امام

کشف ۲۹.۵ میلیارد ریال ارز خارجی توسط پلیس فرودگاه امام

به گزارش ایسنا، سردار محسن عقیلی در این باره گفت: ماموران پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) حین پایش مسافران ورودی به بار دو نفر از آنان  در خصوص حمل کالای قاچاق مشکوک شدند. وی ادامه داد: پس از بررسی و بازرسی دقیق از بار یکی از آنان ۲۶ دستگاه گوشی همراه به ارزش هفت میلیارد

به گزارش ایسنا، سردار محسن عقیلی در این باره گفت: ماموران پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) حین پایش مسافران ورودی به بار دو نفر از آنان  در خصوص حمل کالای قاچاق مشکوک شدند.
وی ادامه داد: پس از بررسی و بازرسی دقیق از بار یکی از آنان ۲۶ دستگاه گوشی همراه به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
این مقام ارشد انتظامی درادامه افزود: ماموران در گیت خروجی نیز هنگام پایش از دو نفر از مسافران خروجی به مقصد کشورهای خارجی مقدار ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع ارز خارجی کشف و به لحاظ عدم ارائه هر گونه مدارک مثبته آن را ضبط کردند.
براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عقیلی ضمن بیان اهمیت مبارزه با قاچاق گفت: پلیس فرودگاه های کشور با آموزش کارکنان مستقر در گیت‌های بازرسی، بیشترین تمرکز خود را بر کشف ارز و کالاهای قاچاق و ممنوعه معطوف نموده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.