تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر : 3452

کشف بیش از ۷۹ هزار قلم داروی قلابی و تاریخ گذشته در خیابان پاسداران تهران

کشف بیش از ۷۹ هزار قلم داروی قلابی و تاریخ گذشته در خیابان پاسداران تهران

به گزارش ایسنا،  سرهنگ پیام کاویانی در این باره گفت: مدتی قبل و درپی دریافت شکایت های مردمی پیرامون توزیع داروهای غیرمجاز، تقلبی، تاریخ گذشته و غیراستاندارد از سوی فردی در محدوده شمال شرق تهران رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.   وی با بیان اینکه ماموران پلیس در تحقیقات

به گزارش ایسنا،  سرهنگ پیام کاویانی در این باره گفت: مدتی قبل و درپی دریافت شکایت های مردمی پیرامون توزیع داروهای غیرمجاز، تقلبی، تاریخ گذشته و غیراستاندارد از سوی فردی در محدوده شمال شرق تهران رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.  

وی با بیان اینکه ماموران پلیس در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که این داروها، در دیگر مناطق شهر نظیر ناصرخسرو نیز توزیع می‌شود، گفت: بنابر گفته شکات و نیز نتایج بررسی های انجام شده، این داروها نه تنها مشکلی را در زمینه درمان بیماران حل نمی کرد، بلکه بعضا منجر به وخامت حال بیماران نیز شده بود. در همین راستا نیز ماموران به سرعت محل دپوی این داروها را در حوالی خیابان پاسداران مورد شناسایی قرار دادند.

کاویانی با بیان اینکه مجوز قضایی برای انجام عملیات اخذ شد، گفت: در ادامه ماموران در عملیاتی به محل دپوی این داروها رفته و در جریان آن ۷۹هزار و ۲۵۰ قلم انواع دارو، اقلام بهداشتی، آمپول، قرص و پودرهای بدنسازی غیرمجاز، تقلبی و تاریخ گذشته و غیر استاندارد را کشف کردند.  

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه دو نفر نیز در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، گفت:  تحقیقات برای شناسایی دیگر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.  

وی با هشدار به شهروندان درباره خرید و تهیه دارو از منابع غیرمعتبر گفت:  برخی از این داروها تقلبی هستند و برخی دیگر نیز تاریخ مصرفشان به اتمام رسیده است. از این روز لازم است شهروندان داروهای مورد نیاز خود  را حتما از منابع معتبر تهیه کنند و فریب سودجویان را نخورند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.