تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 15207

کشف بیش از ۳۷۶۹ میلیارد ریال جرایم اقتصادی در ۲۴ ساعت گذشته

کشف بیش از ۳۷۶۹ میلیارد ریال جرایم اقتصادی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش ایسنا، سردار سهراب بهرامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی ۲۴ ساعت گذشته با تقاطع گیری اطلاعاتی و عملیاتی هدفمند موفق شدند انواع کالاهای قاچاق، احتکار کالا و همچنین در بررسی های اسنادی و میدانی چندین فقره زمین خواری و سایر جرایم اقتصادی را کشف نمایند. وی

به گزارش ایسنا، سردار سهراب بهرامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی ۲۴ ساعت گذشته با تقاطع گیری اطلاعاتی و عملیاتی هدفمند موفق شدند انواع کالاهای قاچاق، احتکار کالا و همچنین در بررسی های اسنادی و میدانی چندین فقره زمین خواری و سایر جرایم اقتصادی را کشف نمایند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را بیش از ۳ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این راستا ۱۱۴ دستگاه خودرو توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروها روانه پارکینگ شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار بهرامی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از هموطنان که کمک شایانی در شناسایی و کشف انواع جرایم اقتصادی دارند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.