تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 12215

کشف انبار لوازم الکترونیکی قاچاق در جنوب تهران

کشف انبار لوازم الکترونیکی قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: مدتی قبل و در جریان بررسی های میدانی ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبری مبنی بر دپوی اقلام قاچاق مربوط به رایانه وتلفن همراه به دست ماموران رسید که رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی با اشاره به تحقیقات

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: مدتی قبل و در جریان بررسی های میدانی ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبری مبنی بر دپوی اقلام قاچاق مربوط به رایانه وتلفن همراه به دست ماموران رسید که رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات ماموران گفت: در تحقیقات اولیه از محل این انبار که در محدوده خیابان رجایی واقع شده بود، مشخص شد گزارش دریافتی صحت دارد. در همین راستا هماهنگی برای انجام عملیات با دستگاه قضایی انجام شده و مجوزهای لازم اخذ شد.

ولیپور گودرزی ادامه داد: سرانجام ماموران با حضور در محل این انبار اقدام به کشف نزدیک به ۱۱ هزار قلم انواع اقلام الکترونیکی مربوط به رایانه و تلفن همراه که همگی به شکل قاچاق وارد کشور شده بود، کردند.

وی با بیان اینکه یک نفر متهم نیز در این خصوص دستگیر شد، گفت: با بررسی اقلام قاچاق کشف شده مشخص شدکه ۳۹ دستگاه مانیتور، ۳۳ عدد سی پی یو، ۳۵۵۰ عدد هارد و رم رایانه، ۳۳۹۹ عدد لوازم جانبی رایانه و موبایل و ۳۸۹۰ عدد فندک بنزینی محصول کشور چین ،آمریکا و فیلیپین و … در میان اقلام کشف شده قرار دارد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده را بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای متهم دستگیر شده پرونده ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.