تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر : 27989

کریمیان: اگر فرناندز جوانتر بود به ایران نمی‌آمد/ سپاهان تا روز آخر مدعی‌ است

کریمیان: اگر فرناندز جوانتر بود به ایران نمی‌آمد/ سپاهان تا روز آخر مدعی‌ است

مهدی کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت سپاهانی‌ها و پیروزی آن‌ها در جام حذفی مقابل سایپا اظهار کرد: جام حذفی راه آسانی برای رسیدن به آسیاست. تیمی که در جام حذفی قهرمان شود، حتی نسبت به نایب قهرمان لیگ برتر به قرعه‌ای ساده‌تر می‌خورد. سپاهان همیشه جزو مدعیان جام حذفی است. در این بازی

مهدی کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت سپاهانی‌ها و پیروزی آن‌ها در جام حذفی مقابل سایپا اظهار کرد: جام حذفی راه آسانی برای رسیدن به آسیاست. تیمی که در جام حذفی قهرمان شود، حتی نسبت به نایب قهرمان لیگ برتر به قرعه‌ای ساده‌تر می‌خورد. سپاهان همیشه جزو مدعیان جام حذفی است. در این بازی محمد فکری، سرمربی سایپا گفته بود که هدف گذاری‌اش لیگ است و در جام حذفی از بازیکنان جوان استفاده می‌کند. البته همه می‌آیند جلوی سپاهان خوب بازی کنند اما امروز سپاهان بسیار خوب کار کرد.
او ادامه داد: این روند در ادامه به سپاهان کمک می‌کند. شهریار مغانلو هم خیلی خوب کار کرد و باید بگویم اینکه مهاجمی چند توپ را خراب کند، دلیل بر ضعف او نیست. اتفاقا مهاجمی که خودش را در موقعیت قرار می‌دهد یعنی مهاجم خوبی است. نحوه حرکت و جای‌گیری خوب باعث به وجود آمدن موقعیت می‌شود. من به مغانلو اعتقاد و فوتبالش را دوست دارم. عملکرد او باعث شده به فرم اصلی خودش برگردد.
بازیکن سابق سپاهان با بیان این‌که سپاهان مقابل برخی تیم‌ها که بسته بازی می‌کنند به مشکل برمی‌خورد، گفت: البته این طبیعی است. گل زودهنگام برای تیم‌های مدعی بسیار تاثیرگذار است. اگر سپاهان تا دقایق پایانی گل نزند کار سخت می‌شود. من هم در تیم‌های مدعی حضور داشتم و می‌دانم که باید در ۲۰ دقیقه اول گل زد تا گره بازی باز شود.
او درباره عملکرد ژوزه مورایس هم گفت: او کارنامه بسیار بزرگی دارد و تاثیرگذار است. شاید کمی کار با ایرانی‌ها سخت باشد و مورایس نیاز به زمان داشته باشد. سپاهان فوتبال خوبی به نمایش می‌گذراند اما کمی انتظارات بالاست. دلیلش این است که با نویدکیا به مقام‌های دوم و سوم رسیدند. با این حال سپاهان باید جام حذفی را جدی بگیرد.
کریمیان درباره نقاط ضعف سپاهان عنوان کرد: از نظر فوتبالی سپاهانی‌ها مشکلاتی دارند. انتقال از دفاع به حمله نقطه ضعف سپاهان است و در تیم سال گذشته هم این مشکل وجود داشت. این ضعف به نوع بازیکنان بستگی دارد. به نظرم یکی از دو مدافع خارجی سپاهان باید جدا شوند. سپاهان در انتقال‌ها مشکل دارد که این را باید پوشش دهند. آن‌ها اگر یک دفاع وسط بگیرند و در خط هجومی یک بازیکن هم اضافه کنند، تیم تکمیل می‌شود. در خط هافبک مشکلی ندارند اما اضافه شدن وینگر به تیم کمک می‌کند. مشکل اساسی سپاهانی‌ها در دفاع است.
او درباره عملکرد فرناندز، هافبک پرتغالی سپاهانی‌ها بیان کرد: او بازیکن بسیار خوبی است ولی اگر سنش کمتر بود به ایران نمی‌آمد. با این شرایط سنی فکر نمی‌کنم به سپاهان کمک کند.
بازیکن سابق سپاهان در پایان در رابطه با آینده طلایی‌پوشان بیان کرد: سپاهان تا روز آخر در کورس قهرمانی خواهد بود و باید مدعیان را شکست دهد. این رقابت‌ تا روز آخر ادامه دارد.   
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.