تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 13000

کره‌ شمالی در سالروز تاسیس ارتش خواستار وفاداری کامل به حزب حاکم شد

کره‌ شمالی در سالروز تاسیس ارتش خواستار وفاداری کامل به حزب حاکم شد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، روزنامه رودونگ سینمون در سزمقاله‌ای تاکید کرد: ارتش کره شمالی باید به عنوان “نخستین نیروی مهلک” خدمت کند تا از کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران کره به رهبری کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی دفاع کند. در ادامه این سرمقاله آمده است: رهبری حزب حاکم کارگران کره شمالی

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، روزنامه رودونگ سینمون در سزمقاله‌ای تاکید کرد: ارتش کره شمالی باید به عنوان “نخستین نیروی مهلک” خدمت کند تا از کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران کره به رهبری کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی دفاع کند.

در ادامه این سرمقاله آمده است: رهبری حزب حاکم کارگران کره شمالی خط حیات ابدی ارتش خلق کره و منبع اصلی قدرت و قهرمانی است.  ارتش خلق کره نخبه‌ترین نیروی انقلابی است که بدون قید و شرط دستورات حزب را اجرا می‌کند.

معروف است که ارتش خلق کره شمالی بیش از یک میلیون پرسنل و نیرو دارد و در سال ۱۹۴۸ میلادی تشکیل شده است.

توجه زیادی به این معطوف شده که ممکن است کره شمالی به مناسبت جشن‌های مهم از جمله هشتادومین سالروز تولد کیم جونگ-ایل، رهبر سابق این کشور در ۱۶ فوریه مانور نظامی بزرگ دیگری برگزار کند.

وزارت اتحاد مجدد دو کره واقع در کره جنوبی که مسئولیت رسیدگی به امور دو کره را برعهده دارد، از مراسم‌های گرامیداشت این سالروز در کره شمالی گزارشاتی تهیه کرده است. کره شمالی در سال ۲۰۱۸ میلادی به مناسبت هفتادومین سالروز تاسیس ارتش خلق کره شمالی مانور نظامی بزرگی برگزار کرد. یکی از مقامات این وزارتخانه تاکید کرد، کره شمالی از آن زمان به بعد جشن‌هایی را در مقیاس کوچک‌تر برای رویدادهای مرتبط برگزار کرد.

این مقام که خواست نامش فاش نشود، گفت: به طور ویژه کره شمالی امسال در بحبوحه پاندمی کرونا رویدادهایی را در مقیاس کوچک برگزار کرده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.