تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 9002

کره شمالی خواستار تلاش برای دستیابی به اهداف اقتصادی شد

کره شمالی خواستار تلاش برای دستیابی به اهداف اقتصادی شد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، روزنامه رودونگ سینمون، یکی از ارگان‌های حزب حاکم کارگران کره شمالی تاکید کرد که تنها ۵۰ روز به پایان اولین سالی که این برنامه پنج ساله طراحی شد، مانده است و خواستار “روحیه تهاجمی” برای دسترسی به اهدافی شد که از پیش تعیین شده است. در هشتمین

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، روزنامه رودونگ سینمون، یکی از ارگان‌های حزب حاکم کارگران کره شمالی تاکید کرد که تنها ۵۰ روز به پایان اولین سالی که این برنامه پنج ساله طراحی شد، مانده است و خواستار “روحیه تهاجمی” برای دسترسی به اهدافی شد که از پیش تعیین شده است.

در هشتمین کنگره حزب حاکم این کشور در ماه ژانویه، کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی اذعان کرد در برنامه‌های توسعه قبلی خود شکست خورده است و قصد دارد از برنامه جدیدی رونمایی کند.

این کنگره در حالی برگزار شد که کره شمالی به گفته کیم جونگ اون با چالش‌ها و دشواری‌های عظیمی مواجه شده بود؛ چالش‌هایی که به خاطر بسته شدن مرزها به منظور جلوگیری از شیوع پاندمی کرونا و مشکلات اقتصادی متعاقبش، موج بلایای طبیعی و تحریم‌های شدید به رهبری آمریکا با هدف متوقف کردن برنامه موشکی و اتمی این کشور به وجود آمد.

روزنامه رودونگ سینمون نوشت: خواست حزب این است که هر بخش و واحد پیشرفت کند، نه یک واحد خاص. بیایید با روحیه بی قید و شرط و خدشه ناپذیر و دقیق نبرد امسال را به پایان برسانیم.

این روزنامه در مقاله دیگری نوشت که بسیاری از وظایف تعیین شده در زمینه تحقیقات علمی تکمیل شده است و آن‌هایی که هنوز در دست اجرا هستند نیز عدمتا در مراحل پایانی خود هستند.

ماه گذشته، کره شمالی جلسه کابینه‌ای را برای بررسی عملکرد اقتصادی کشور برگزار کرد که طی آن پاک جونگ-گان از کمبودها و “نگرش غیر مسئولانه”برخی کارگران انتقاد کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.