تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
کد خبر : 8942

کربکندی: تاکتیک‌مان برابر لبنان خوب نبود/ باید گل اول را به سوریه بزنیم

کربکندی: تاکتیک‌مان برابر لبنان خوب نبود/ باید گل اول را به سوریه بزنیم

رسول کربکندی در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی ایران مقابل لبنان اظهار کرد: از لبنان یک بازی دفاعی سراغ داشتیم و این خطرناک بود که یک گل جلو باشد. این برنامه آن‌ها بود که با یک بازی بسته از گلشان حفاظت کنند. روی یک اشتباه محاسباتی گل بدی خوردیم و آن‌ها به راحتی به ما

رسول کربکندی در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی ایران مقابل لبنان اظهار کرد: از لبنان یک بازی دفاعی سراغ داشتیم و این خطرناک بود که یک گل جلو باشد. این برنامه آن‌ها بود که با یک بازی بسته از گلشان حفاظت کنند. روی یک اشتباه محاسباتی گل بدی خوردیم و آن‌ها به راحتی به ما گل زدند. این تنها موقعیت آن‌ها بود که به گل رسیدند و بعد از آن ما شروع به سانتر از جناحین کردیم که آن‌ها همه حملات ما را قطع کردند.

او ادامه داد: در پنج دقیقه آخر روی بازی زمینی و حفظ توپ در عمق دفاع حریف توانستیم گل بزنیم و به تساوی برسیم ولی بعد از آن نه تیم ایران و نه تیم لبنان فکر نمی‌کردند که بتوانند گل برتری را بزنند. روی یک پاس خیلی خوب از سمت چپ به بیرون پاس دادیم و توپ به نوراللهی رسید و با وجود اینکه تاکتیک مناسبی برای گلزنی انتخاب نکرده بودیم، سه امتیاز با ارزش را به دست آوریم.  

پیشکسوت فوتبال در خصوص تاکتیک تیم ملی ایران گفت: بی برنامه نبودیم اما مسیر و تاکتیک خوبی را انتخاب نکرده بودیم چون آن‌ها تجمع بازیکنانشان بسیار زیاد بود و ما نتوانستیم روی ارسال‌ها و برنامه تاکتیکی‌مان به گل برسیم. به هر حال حیف بود که این بازی را ببازیم اما بازی قدرتمندانه‌ای نبود.

او درباره عملکرد بیرانوند در این دیدار بیان کرد: بیرانوند یک اشتباه محاسباتی داشت و باعث شد حریف به گل برسد. روی شوت هم خیلی زود روی زمین افتاد و مهاجم حریف با خونسردی توپ را وارد دروازه کرد. تیمی که می‌خواهد به جام جهانی برود باید قوی‌تر و کم‌اشتباه تر باشد چون آن‌ها یک شوت سمت دروازه ما زدند و ما هر چقدر می‌زدیم به در بسته می‌خورد.

کربکندی در رابطه با بازی بعدی ایران با سوریه بیان کرد: آن بازی هم بسیار بسته و خطرناک خواهد بود. آن‌ها وقتی از ما ضعیف‌تر هستند، طبیعی است که می‌آیند تا پر تعداد دفاع کنند. ما نباید از این تیم‌ها گل بخوریم چون وقتی گلی دریافت کنیم، کار بسیار سخت می‌شود و مشکلات اینچنینی برای ما به وجود می‌آید. ما باید گل بزنیم تا آن‌ها مطابق میل ما بازی کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.