تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 27371

کدام باشگاه‌های ایرانی اولین سیستم VAR را نصب می‌کنند؟

کدام باشگاه‌های ایرانی اولین سیستم VAR را نصب می‌کنند؟

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال اقدامات لازم را برای خریداری و نصب سیستم VAR در ورزشگاه‌های ایران پیش می‌برد و به تازگی قرارداد این فدراسیون با شرکت پیمانکار خارجی که تولید کننده و نصب کننده این سیستم داوری است، به امضا رسیده و در جلسه‌ای به مدیران باشگاه‌های فوتبال در ایران معرفی شده است. امیرمهدی

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال اقدامات لازم را برای خریداری و نصب سیستم VAR در ورزشگاه‌های ایران پیش می‌برد و به تازگی قرارداد این فدراسیون با شرکت پیمانکار خارجی که تولید کننده و نصب کننده این سیستم داوری است، به امضا رسیده و در جلسه‌ای به مدیران باشگاه‌های فوتبال در ایران معرفی شده است.
امیرمهدی علوی، رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون عنوان کرد: متعاقب برنامه ریزی صورت گرفته جلسات مرتبط با موضوع سیستم کمک داور ویدئویی بخش اعظمی از اهداف این روزهای فدراسیون فوتبال را تحت شعاع خود قرار داده است. بر این اساس دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر پروژه کمک داور ویدئویی با زیر مجموعه‌های مرتبط به صورت روزانه جلسات متعددی را برگزار می‌کند.
بیشتر بخوانید:
بازدید از ۳ ورزشگاه ایرانی برای نصب VAR
وی ادامه داد: در ادامه جلسه روز گذشته، امروز مدیرعامل محترم باشگاه ذوب آهن اصفهان به دیدار رییس فدراسیون فوتبال رفت و مباحث مثبتی در این نشست پیرامون موضوع تجهیز ورزشگاه فولادشهر به سیستم کمک داور ویدویی مطرح شد. همچنین روز چهارشنبه هم نشست مدیرعامل محترم باشگاه گل‌گهر با رییس فدراسیون فوتبال به انجام خواهد رسید که محور آن بهره مندی هرچه سریع‌تر از تجهیزات در ورزشگاه باشگاه گل‌گهر است.
علوی خاطر نشان کرد: جلسات مرتبط به صورت فشرده تداوم خواهد داشت. به نظر می‌رسد باشگاه های فولاد خوزستان و سپاهان و ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشگامان موضوع تجهیز ورزشگاه‌هایشان به تکنولوژی VAR مطرح بوده و امیدواریم با توجه به عزم به وجود آمده شاهد استفاده تمام ورزشگاه‌ها از این تکنولوژی باشیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.