تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر : 29485

«کبریت» به «فیلم ۱۰۰» می‌رود/ روایتی کوتاه از جنایات منافقین

«کبریت» به «فیلم ۱۰۰» می‌رود/ روایتی کوتاه از جنایات منافقین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه فیلم سوره، فیلم کوتاه «کبریت» به تهیه کنندگی محمد گودرزی و به نویسندگی و کارگردانی حسین جمشیدی که روایتی از جنایات منافقین است، آماده حضور در جشنواره «فیلم ۱۰۰» شد. «کبریت» از تولیدات جدید گروه هنری کات محسوب می‌شود و برای شرکت در بخش مسابقه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه فیلم سوره، فیلم کوتاه «کبریت» به تهیه کنندگی محمد گودرزی و به نویسندگی و کارگردانی حسین جمشیدی که روایتی از جنایات منافقین است، آماده حضور در جشنواره «فیلم ۱۰۰» شد.
«کبریت» از تولیدات جدید گروه هنری کات محسوب می‌شود و برای شرکت در بخش مسابقه ملی جشنواره «فیلم ۱۰۰» درخواست حضور داده است.
این فیلم روایتی واقعی از قربانی شدن کودکان به دست منافقین در دهه ۶۰ است. حسین جمشیدی از هنرجویان دوره اول کاتینو است که پیش از این با فیلم کوتاه «مارمالادی» به مضمون جنایات منافقین پرداخته بود.
کاوه فرجاد منش، عباس خداوردیان، علی آذری، پارسا آموزگار و یوسف روشندل از بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
در دیالوگی از این فیلم کوتاه آمده است:
«آرمان داشتن هزینه داره پسر …
-من شک دارم این کار درسته یا نه؟
-شک نکن، برنده این بازی سازمانه!»
سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از مشاور کارگردان: محمد علیزاده فرد، مدیر فیلمبرداری: مهدی محسنی، طراح صحنه و لباس: رامین بدخشان فرد، چهره‌پرداز: امیر بنده لو، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: امیر حسین میرزایی، صدابردار: وحید کیایی‌ها، مدیر تولید: کیانوش عاشور زاده، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: محمد کشاورز، جلوه‌های ویژه میدانی: مجید حیدری، تدوین: کمیل ارجمندی، اصلاح رنگ و نور: علی نوروزی، طراحی و ترکیب صدا: سعید بابایی، عکاس: علی پور ستوده، فیلم‌بردار پشت‌صحنه: محمدحسین رمضانی، منشی صحنه: مریم محمدی، دستیار دوم کارگردان: سجاد اشراقی، روابط عمومی: مینا دهقان.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.