تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 8963

کاپیتان تیم ملی کاراته: می‌توانیم باز هم قهرمان جهان شویم/ کمیسیون صدای رسای ورزشکاران است

کاپیتان تیم ملی کاراته: می‌توانیم باز هم قهرمان جهان شویم/ کمیسیون صدای رسای ورزشکاران است

به گزارش ایسنا، ذبیح‌الله پورشیب در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: با اینکه روز تعطیل و بارندگی است، اما خدا را شکر استقبال خوبی از انتخابات کمیسیون شده است. امیدوارم افراد واجد شرایط بیایند و رای بدهند. من هم جزو کاندیداها هستم و رای دادم.   او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید کمیسیون تا چه اندازه به ورزشکاران

به گزارش ایسنا، ذبیح‌الله پورشیب در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: با اینکه روز تعطیل و بارندگی است، اما خدا را شکر استقبال خوبی از انتخابات کمیسیون شده است. امیدوارم افراد واجد شرایط بیایند و رای بدهند. من هم جزو کاندیداها هستم و رای دادم.  

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید کمیسیون تا چه اندازه به ورزشکاران کمک می‌کند؟ بیان کرد: کسانی که حضور پیدا کرده و کاندیدا شده‌اند با این نگرش آمده‌اند که به ورزش کمک کنند، صدای ورزشکاران را به مسئولان برسانند و کاری که از دستشان برمی‌آید را انجام بدهند. نماینده ورزشکاران می‌تواند صدای رساتری را به جامعه ورزش و مسئولان ورزش برساند.  

کاپیتان تیم ملی کاراته در مورد مسابقات جهانی این رشته گفت: چند روز آینده عازم مسابقات جهانی می‌شویم و امیدوارم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم. کار سختی داریم  اما دور از دسترس نیست و توانایی تکرار قهرمانی در بخش تیمی را داریم. در بخش انفرادی هم تمام بچه‌ها این پتانسیل و توانایی را دارند که خوش‌رنگ‌ترین مدال را  به دست بیاورند. در چند ماه گذشته تمرینات را انجام داده، تلاش‌مان را کرده‌ و خیلی متمرکز و باقدرت ادامه داده‌ایم، روی نقاط ضعف و قوت کار و حریفانمان را هم  آنالیز کرده‌ایم، اما بالاخره روز مسابقات جهانی روزی است که باید از نظر فکری آماده باشیم و تمرکز داشته باشیم. از نظر بدنی هم  چند ماهی تمرین کرده‌ایم. امیدوارم  در  چند روز باقی مانده هم خود را در سطح بالا نگه داریم.  

او در مورد شرایط فعلی کاراته بیان کرد: حال و روز کاراته خوب است و امیدوارم همینگونه خوب بماند. جامعه کاراته جامعه‌ای بزرگ است و همه دست به دست هم می‌دهیم تا شرایط خوبی را در آینده ایجاد کنیم. کاراته خود را در رویدادهای مختلف نشان داده، سال آینده هم بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم که از همین الان به فکر آن هستیم.  

پورشیب در پاسخ به این سوال که قول مدال طلا در بازی‌های آسیایی می‌دهید؟ گفت: قطعا تمام کسانی که در مسابقات شرکت می‌کنند، قول خوشرنگ‌ترین مدال را می‌دهند و کاراته این توانایی را  دارد که در تمام اوزان بهترین مدال را به دست بیاورد.  

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.