تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 10135

کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان: فقط به جام جهانی فکر می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان: فقط به جام جهانی فکر می‌کنیم

به گزارش ایسنا، اردوی تیم ملی فوتبال زنان در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است. این اردو از ۱۳ آذر آغاز شده است تا ملی‌پوشان برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده شوند. بهناز طاهرخانی در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال زنان گفت: اردوهای تیم ملی در سطح خوبی برگزار می‌شوند و بازیکنان‌ پرقدرت‌

به گزارش ایسنا، اردوی تیم ملی فوتبال زنان در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است. این اردو از ۱۳ آذر آغاز شده است تا ملی‌پوشان برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده شوند.

بهناز طاهرخانی در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال زنان گفت: اردوهای تیم ملی در سطح خوبی برگزار می‌شوند و بازیکنان‌ پرقدرت‌ و باانگیزه به کار خود ادامه می‌دهند. با تیم‌های قدری هم‌گروه هستیم، اما با انگیزه بسیار در این مسابقات شرکت می‌کنیم و تنها در فکر صعود از این رقابت‌ها و جام جهانی هستیم.

او در مورد تداخل بازی‌های لیگ و اردوهای تیم ملی بیان کرد: تمام تمرکز خود را روی موفقیت در جام ملت‌ها می‌گذاریم و باقی مسائل برعهده فدراسیون است.

طاهرخانی با اشاره به این که بازی تدارکاتی برای تیم ملی بسیار مهم بود، گفت: فدراسیون خیلی تلاش کرد اما به نتیجه نرسیدیم و در نهایت با چند اردو راهی جام ملت‌ها می‌شویم. با این حال فقط به هدف‌مان فکر می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.