تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر : 2512

کاهش سرویس‌های اتوبوسی در تعطیلات پیش رو ابلاغ نشده است

کاهش سرویس‌های اتوبوسی در تعطیلات پیش رو ابلاغ نشده است

داریوش باقرجوان در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت سفر با حمل و نقل عمومی جاده‌ای در تعطیلات پیش رو اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تابع شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کروناست هر آنچه به ما گفته شود، همان را اجرا می‌کنیم و نمی‌توانیم از خودمان

داریوش باقرجوان در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت سفر با حمل و نقل عمومی جاده‌ای در تعطیلات پیش رو اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تابع شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کروناست هر آنچه به ما گفته شود، همان را اجرا می‌کنیم و نمی‌توانیم از خودمان شیوه نامه متفاوتی را توصیه کنیم.

وی افزود: تا کنون تمام شیوه نامه‌هایی که به سازمان راهداری در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سفرهای جاده‌ای و همچنین کاهش سفرها ابلاغ شده، در حال اجراست؛ اگر برای سفرهای پیش رو ابلاغیه جدیدی مبنی بر کاهش سرویس‌های بین شهری به ما داده شود، بلافاصله به شرکت‌های حمل و نقل مسافری ابلاغ خواهیم کرد.

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: کاهش یا افزایش سرویس‌های بین شهری به محض اینکه ابلاغ شود، ملاک عمل خواهد بود. ولی شیوه‌نامه های مقابله با کرونا به قوت خود باقی است.

وی درباره گلایه برخی شهروندان مبنی بر افزایش قیمت بلیت اتوبوس گفت: این اتفاق اصلاً رخ نداده و اینکه گفته می‌شود افزایش سفر به مرز ارمنستان، سبب افزایش قیمت بلیت شده، صحت ندارد.

هر گونه افزایش قیمت بلیت اتوبوس تکذیب می‌شود

این مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید کرد: اگر از مسافری حتی یک ریال اضافه دریافت شده باشد، قابل بررسی است و علاوه بر اینکه مبلغ اضافه دریافتی، باید به مسافر عودت داده شود، شرکت حمل و نقلی نیز در کمیسیون مربوطه باید پاسخگو باشد. همچنین به تعزیرات معرفی خواهند شد.

مدیرکل مسافری سازمان راهداری درباره آزادسواری مسافران خارج از ترمینال‌ها تصریح کرد: مسافران نباید خارج از ترمینال سوار اتوبوس شوند؛ معلوم نیست آن فردی که قصد سوار کردن دارد، چه کسی است و به چه مجوزی این کار را کرده است؛ مردم باید حتماً از ترمینال‌ها سوار شوند؛ ما فقط برای سفرهای ضروری پاسخگو هستیم و اگر مردم در پایانه‌ها تجمع کنند، قرار نیست به آنها سرویس اتوبوسی بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.