تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر : 8112

کاظمی‌پور: ورزش همگانی و استعدادیابی مهم‌ترین برنامه ‌های وزارت ورزش برای بانوان است

کاظمی‌پور: ورزش همگانی و استعدادیابی مهم‌ترین برنامه ‌های وزارت ورزش برای بانوان است

به گزارش ایسنا، مریم کاظمی پور در حاشیه مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع خوب و بدون حاشیه ای بودیم که در جریان برگزاری مجمع انتخابات یک نفر از اعضای هیات اجرایی و خزانه دار کمیته ملی پارالمپیک نیز برگزار شد. وی در پاسخ به این پرسش که برای توسعه

به گزارش ایسنا، مریم کاظمی پور در حاشیه مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع خوب و بدون حاشیه ای بودیم که در جریان برگزاری مجمع انتخابات یک نفر از اعضای هیات اجرایی و خزانه دار کمیته ملی پارالمپیک نیز برگزار شد.

وی در پاسخ به این پرسش که برای توسعه ورزش بانوان در سال آینده چه برنامه ای دارید، افزود:  ۸ محور اصلی مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب برای توسعه ورزش بانوان در سال آینده پیش بینی شده است. البته سعی کردیم برنامه های خود را حول عدالت محوری در نظر بگیریم.

وی افزود: یکی از این برنامه ها حضور جوانان انقلابی و شرکت عزتمند بانوان ورزشکار اعم از داوران، مربیان در کرسی‌های بین المللی است.

کاظمی پور خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه ما اولویت ورزش همگانی و استعدادیابی برای بانوان است. قطعا این بستر مناسبی برای ارتقاء ورزش قهرمانی فراهم خواهد کرد که امیدواریم با حمایت از فدراسیون‌های ورزشی عملیاتی شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.