تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 9249

کاردوست: تیم‌های عربی برابر ایران انگیزه مضاعفی دارند

کاردوست: تیم‌های عربی برابر ایران انگیزه مضاعفی دارند

به گزارش ایسنا، اصغر کاردوست سنتر تیم ملی بسکتبال ایران، درباره حضور بازیکنان جوان در اردو توضیح داد: ابتدا باید بگویم که خیلی خوشحال هستم در کنار این جوانان به تمرینات تیم ملی دعوت شده‌ام. من میان جوانان و با تجربه‌ها هستم و مطمئن باشید همه ما در تلاش هستیم تا بهترین نتیجه برای بسکتبال

به گزارش ایسنا، اصغر کاردوست سنتر تیم ملی بسکتبال ایران، درباره حضور بازیکنان جوان در اردو توضیح داد: ابتدا باید بگویم که خیلی خوشحال هستم در کنار این جوانان به تمرینات تیم ملی دعوت شده‌ام. من میان جوانان و با تجربه‌ها هستم و مطمئن باشید همه ما در تلاش هستیم تا بهترین نتیجه برای بسکتبال ایران کسب شود. جوان و باتجربه انگیزه فراوانی دارند و با قدرت در تمرینات مشغول آماده شدن هستیم.

کاردوست درباره نبود نفراتی چون حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی توضیح داد: همه این عزیزانی که نام آن‌ها را به میان آوردید ستاره‌های ما هستند که زحمات زیادی در بسکتبال کشیده‌اند، اما باید بدانیم که در ورزش باید آینده سازی کرد. به نظر من جوانان بسکتبال لیاقت این را دارند که با حضور در اردوها پشتوانه خوبی برای این رشته شوند.

او در مورد بازی برابر بحرین نیز گفت: همه تیم‌های عربی دوست دارند برابر ایران قد علم کنند و انگیزه مضاعفی دارند، همان طور که ما در بازی برابر تیم‌های بزرگ جهان از انگیزه مضاعفی برخوردار هستیم. تیم‌های عربی همیشه دوست دارند بهترین خود برابر ایران باشند، ولی مطمئن باشید شیر بچه‌های ایران و خلیج فارس پرچم ایران را بالا خواهند برد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.