تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۵
کد خبر : 19983

چپ پرسپولیس در اختیار یک جوان!

چپ پرسپولیس در اختیار یک جوان!

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس که در نقل‌وانتقالات پیش فصل چند بازیکن را به خدمت گرفت تا در پست‌های مختلف ضعف‌های خود را برطرف کند، برای دفاع چپ فکر نکرده است. در فصل گذشته سعید آقایی مهره ثابت یحیی گل‌محمدی در دفاع چپ پرسپولیس بود و در برخی از بازی‌ها هم که دچا مشکل می‌شد،

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس که در نقل‌وانتقالات پیش فصل چند بازیکن را به خدمت گرفت تا در پست‌های مختلف ضعف‌های خود را برطرف کند، برای دفاع چپ فکر نکرده است.

در فصل گذشته سعید آقایی مهره ثابت یحیی گل‌محمدی در دفاع چپ پرسپولیس بود و در برخی از بازی‌ها هم که دچا مشکل می‌شد، وحید امیری جایش را می‌گرفت. با این حال در پایان فصل آقایی از پرسپولیس جدا شد و با مصدومیت امیری، حالا گل‌محمدی باید فکری به حال جناح چپ تیمش کند.

امیری که کمر خود را تیغ جراحان سپرده، فعلا دوران نقاهت خود را سپری می‌کند و به گفته پزشکانش از اواسط فصل می‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند. البته قطعا تا زمانی که او بتواند به آمادگی مطلوبی برسد، پرسپولیس نیاز به بازیکنی دارد که در دفاع چپ به میدان برود.

در تمرینات پرسپولیس و البته در دو بازی اخیر، محمد مهدی احمدی بازیکن جوان تیم ملی امید که به تازگی به پرسپولیس آمده، در پست دفاع چپ بازی کرده و احتمالا تا زمان بهبود امیری، دفاع چپ پرسپولیس خواهد بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.