تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 17279

چارچوب هماهنگی شیعیان عراق پیوستن برخی نیروهایش به ائتلاف سه گانه را تکذیب کرد

چارچوب هماهنگی شیعیان عراق پیوستن برخی نیروهایش به ائتلاف سه گانه را تکذیب کرد

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از ایست نیوز، در بیانیه رسمی چارچوب هماهنگی شیعسان عراق (همه تشکل‌های شیعی به استثنای جریان صدر) که در ساعات پایانی پنج‌شنبه شب منتشر شد با اشاره به انتشار شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی درباره تصمیم نهایی برخی نیروهای این چارچوب درباره پیوستن به ائتلاف سه‌جانبه جهت تشکیل دولت، این خبر

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از ایست نیوز، در بیانیه رسمی چارچوب هماهنگی شیعسان عراق (همه تشکل‌های شیعی به استثنای جریان صدر) که در ساعات پایانی پنج‌شنبه شب منتشر شد با اشاره به انتشار شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی درباره تصمیم نهایی برخی نیروهای این چارچوب درباره پیوستن به ائتلاف سه‌جانبه جهت تشکیل دولت، این خبر تکذیب شده است.

در بیانیه مذکور تأکید شده که این خبر با هدف تشویش اذهان عمومی و به منظور تأثیرگذاری بر هواداران این نیروها و نیز وحدت و انسجام چارچوب هماهنگی منتشر شده است.

این بیانیه افزوده که چارچوب هماهنگی همچنان به اصول ثابت خود درباره تشکیل دولت و حمایت از مطالبات شهروندان و تشکل‌های سیاسی پایبند است.

پیش از این برخی منابع خبر داده بودند که شماری از تشکل‌های سیاسی عضو چارچوب هماهنگی به ائتلاف سه جانبه جریان صدر و حزب دموکرات و ائتلاف السیاده پیوسته‌اند.

با گذشت بیش از ۷ ماه از برگزاری انتخابات عراق، هنوز نیروهای سیاسی عراق نتوانسته اند درباره تشکیل دولت جدید به توافق برسند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.