تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 15773

پیچ سرنوشت یحیی

پیچ سرنوشت یحیی

به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «در شرایطی که مسابقات لیگ برتر به دلیل حضور فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا تعطیل شده، سازمان لیگ تصمیم گرفته در این بازه زمانی مسابقات جام حذفی را پی بگیرد و به پایان برساند. به این ترتیب قرار است از امروز بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام

به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «در شرایطی که مسابقات لیگ برتر به دلیل حضور فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا تعطیل شده، سازمان لیگ تصمیم گرفته در این بازه زمانی مسابقات جام حذفی را پی بگیرد و به پایان برساند. به این ترتیب قرار است از امروز بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی آغاز شود و این مسابقات خیلی فشرده و زود با برگزاری نیمه‌نهایی و فینال به پایان برسد. در همین راستا قرار بود از ساعت ۲۰:۳۰ امشب پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک برود. این که از عبارت «قرار بود» استفاده می‌کنیم، دلیلش گرد و خاک وحشتناکی است که از دیروز در هوای تهران وجود داشت و حتی پیش‌بینی می‌شد امروز بدتر هم بشود. بنابراین حرف و حدیث‌هایی در مورد لغو احتمالی این بازی وجود داشت.

در هر صورت چه امروز و چه هر روز دیگری بازی پرسپولیس در جام حذفی برگزار شود، مساله مهم این است که این مسابقه تاثیر زیادی روی سرنوشت یحیی گل‌محمدی خواهد داشت. پرسپولیس پیش از آغاز فصل به الهلال باخت و از لیگ قهرمانان آسیا اوت شد، بعد هم در سوپرجام برابر فولاد زانو زد و در لیگ هم شش امتیاز از استقلال عقب افتاده است. به همین دلایل هم‌اکنون انتقادهای زیادی از یحیی گل‌محمدی وجود دارد و اگر قرار باشد او در جام حذفی هم به موفقیت دست پیدا نکند، شرایط برای این مربی دشوار خواهد شد.

این سکه اما یک روی دیگر هم دارد؛ این که یحیی در همین زمان فشرده جام حذفی را فتح کند و به کلی حال و هوای حاکم بر فوتبال ایران را تغییر بدهد. مطابق برنامه بازی‌ها برنده مسابقه پرسپولیس و آلومینیوم اراک در نیمه‌نهایی باید به مصاف برنده مسابقه خلیج‌ فارس ماهشهر و مس رفسنجان برود که این دیدار هم امشب به میزبانی تیم شگفتی‌ساز دسته دومی برگزار خواهد شد. در سمت مقابل جدول هم برنده استقلال – نساجی با برنده مس کرمان – خیبر خرم‌آباد مصاف خواهد داد. بازی مس امشب و مسابقه استقلال فردا شب برگزار خواهد شد.»

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.