تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۷
کد خبر : 19802

پیشکسوت دوومیدانی: کمبود بودجه دلیل افت رده‌های پایه است

پیشکسوت دوومیدانی: کمبود بودجه دلیل افت رده‌های پایه است

به گزارش ایسنا، دور نخست از سومین مرحله رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر برگزار شد که طی آن چندین رکورد ملی و باشگاهی ارتقاء پیدا کرد و پنجمین سهمیه مسابقات قهرمانی جوانان جهان به دست آمد. تیمور غیاثی، پیشکسوت دوومیدانی با تاکید بر اهمیت رده‌های پایه برای

به گزارش ایسنا، دور نخست از سومین مرحله رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر برگزار شد که طی آن چندین رکورد ملی و باشگاهی ارتقاء پیدا کرد و پنجمین سهمیه مسابقات قهرمانی جوانان جهان به دست آمد.

تیمور غیاثی، پیشکسوت دوومیدانی با تاکید بر اهمیت رده‌های پایه برای آینده دوومیدانی در مورد این مسابقات به ایسنا گفت: شرایط مالی فدراسیون خوب نیست و با توجه به این وضعیت، نتایج بد نبود. این مسابقات باید برای دوره‌های بعد هم ادامه داشته باشد و اردوها را هم برگزار کنند.

او در واکنش به اینکه ایران تاکنون پنج سهمیه قهرمانی جوانان جهان به دست آورده که حاکی از افت این رده سنی است، گفت: افت رده‌های پایه به دلیل بودجه ناکافی فدراسیون است. دوومیدانی رشته‌ای پایه است که ماده‌های زیادی دارد اما بودجه آن تنها ۹ میلیارد تومان است که آن را هم نمی‌گیرد. شاید وزارت ورزش الان یک میلیارد هم نداده باشد. البته وزارت ورزش هم با توجه به شرایط اقتصادی کشور وضع خوبی ندارد اما اگر شرایط بهتر شود و بودجه بیشتری اختصاص پیدا کند، دوومیدانی هم بهترخواهد شد. آقای صیامی به دنبال جذب اسپانسر است تا بتواند به جوانان و نوجوانان برسد.

غیاثی با اشاره به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان از حضور ورزشکارانی خبر داد که در صورت توجه شانس پیشرفت دارند و گفت: مسابقات با نظم انجام شد و رکوردها متوسط بود. ورزشکارانی را هم دیدیم که عملکرد خوبی داشتند و می‌توان به آینده امیدوار بود.  

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.