تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 1515

پیشنهاد ۵ میلیون دلاری به ترامپ و اوباما برای شرکت در یک مصاحبه

پیشنهاد ۵ میلیون دلاری به ترامپ و اوباما برای شرکت در یک مصاحبه

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به گفته بت-دیوید، این ایده هدفش ایجاد مکالمه‌ای را برای “ترمیم” آمریکاست، جدای از این حقیقت که دو رئیس جمهوری سابق مذکور از طیف‌های سیاسی مختلف هستند و “نمیتوانند یکدیگر را تحمل کنند.” این روزنامه‌نگار یکشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز به تجربه تجاری خودش برای توصیف

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به گفته بت-دیوید، این ایده هدفش ایجاد مکالمه‌ای را برای “ترمیم” آمریکاست، جدای از این حقیقت که دو رئیس جمهوری سابق مذکور از طیف‌های سیاسی مختلف هستند و “نمیتوانند یکدیگر را تحمل کنند.”

این روزنامه‌نگار یکشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز به تجربه تجاری خودش برای توصیف اینکه “چقدر متحد کردن انسان‌هایی که نمیتوانند یکدیگر را تحمل کنند و مخالف هم هستند، سودمند است” اشاره کرد.

او تاکید کرد که حضور دو چهره سرشناس جهانی در کنار هم برای یک گفتگوی صادقانه میتواند به کاهش دودستگی که اخیرا در آمریکا اوج گرفته است، کمک کند. بت-دیوید تاکید کرد: هر چقدر زمان این دیدار را به عقب بیندازیم، مشکل بزرگتر و بزرگتر و بزرگتر میشود. فکر میکنم الان بهترین زمان برای کنار هم قرار دادن دو تن از پرنفوذترین افراد در جهان باشد.

این روزنامه‌نگار گفت که پاکدست او فرمت جدیدی از گفتگو به مدت سه ساعت خواهد بود و در آن صحبت مصاحبه‌شوندگان قطع نشده و با محدودیت زمانی کم برای پاسخگویی به سوالات هم مواجه نخواهند بود. بت-دیوید گفت، اگر باراک اوباما و دونالد ترامپ برای شرکت در این مصاحبه موافقت کنند، هر کدام ۲.۵ میلیون دلار دریافت میکنند و او پول پرداخت آن را دارد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.