تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 1359

پیشنهاد الجزایر برای میانجیگری در پرونده سد النهضه

پیشنهاد الجزایر برای میانجیگری در پرونده سد النهضه

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این منبع که ترجیح داد نامش فاش نشود، اعلام کرد، رمضان لعمامره، وزیر خارجه الجزایر به منظور مطرح کردن پیشنهادی در خصوص میانجیگری کشورش در رابطه با پرونده بحران سد النهضه به خارطوم آمده است. منبع مذکور همچنین اعلام کرد، وزیر خارجه الجزایر پس از اتمام مذاکراتش

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این منبع که ترجیح داد نامش فاش نشود، اعلام کرد، رمضان لعمامره، وزیر خارجه الجزایر به منظور مطرح کردن پیشنهادی در خصوص میانجیگری کشورش در رابطه با پرونده بحران سد النهضه به خارطوم آمده است.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، وزیر خارجه الجزایر پس از اتمام مذاکراتش با مسئولان سودانی به منظور دیدار با مسئولان مصری عازم قاهره خواهد شد.

در همین راستا، وزارت خارجه سودان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، لعمامره حامل پیام عبدالمجید تبون، رئیس جمهوری الجزایر به عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان است.

لعمامره در جریان سفر دو روزه خود با عبدالفتاح البرهان، عبدالله حمدوک، نخست وزیر و مریم صادق المهدی، وزیر خارجه سودان دیدار و رایزنی خواهد کرد.

 این منبع دیپلماتیک همچنین اعلام کرد، لعمامره همچنین دیدگاه کشورش را در خصوص تنش مرزی بین سودان و اتیوپی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.