تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 30299

پیروزی وفایی و صعود به جمع ۳۲ بازیکن برتر تور جهانی

پیروزی وفایی و صعود به جمع ۳۲ بازیکن برتر تور جهانی

به گزارش ایسنا، حسین وفایی، ملی پوش اسنوکر ایران که در مسابقات کلاسیک تور اسنوکر جهانی ۲۰۲۳ شرکت کرده است، در دومین بازی خود به مصاف بِن والاستون ۳۵ ساله رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی برسد و به جمع ۳۲ نفر برتر این مسابقات راه یابد. وفایی درحالی در

به گزارش ایسنا، حسین وفایی، ملی پوش اسنوکر ایران که در مسابقات کلاسیک تور اسنوکر جهانی ۲۰۲۳ شرکت کرده است، در دومین بازی خود به مصاف بِن والاستون ۳۵ ساله رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی برسد و به جمع ۳۲ نفر برتر این مسابقات راه یابد.
وفایی درحالی در این رقابت پیروز شد که ملی پوش اسنوکر ایران در رده ۲۲ حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان ایستاده است. حریف او در این دور از مسابقات در رده ۴۷ جهان قرار داشت.
پیش از این وفایی در اولین بازی خود به مصاف جان اَستلی رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.
به گزارش ایسنا، مسابقات کلاسیک تور اسنوکر جهانی ۲۰۲۳ که یکی از مسابقات رنکینگ اصلی تور اسنوکر جهانی حرفه ای‌ها بوده که در سالن مسابقات مورنینگ ساید شهر لستر انگلستان با حضور ۱۲۸ بازیکن درحال برگزاری است. بازیکنان شرکت کننده برای کسب عنوان قهرمانی و جایزه نقدی ۸۰ هزار پوندی این مسابقات، با یکدیگر درحال رقابت اند. همچنین نایب قهرمان این مسابقات مبلغ ۳۵ هزار پوند دریافت خواهد کرد.طبق اعلام سایت رسمی این مسابقات، مجموع جوایز این مسابقات ۴۲۷ هزار پوند خواهد بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.