تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 14366

پیروزی مهرام مقابل شاگردان سرجان/ ذوب‌آهن از سد نفت گذشت

پیروزی مهرام مقابل شاگردان سرجان/ ذوب‌آهن از سد نفت گذشت

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های دور دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (چهارشنبه) ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، تیم‌های مدعی ذوب‌آهن اصفهان و مهرام تهران موفق شدند برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کنند. در بازی نخست امروز شاگردان فرزاد کوهیان در تیم ذوب‌آهن اصفهان موفق شدند با نتیجه ۹۵ – ۷۴

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های دور دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (چهارشنبه) ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، تیم‌های مدعی ذوب‌آهن اصفهان و مهرام تهران موفق شدند برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کنند.

در بازی نخست امروز شاگردان فرزاد کوهیان در تیم ذوب‌آهن اصفهان موفق شدند با نتیجه ۹۵ – ۷۴ حریف خود پالایش نفت آبادان را شکست دهند. در این دیدار اصفهانی‌ها بجز کوارتر اول که ۲۱-۲۶ باختند، هر سه کوارتر بعدی را به ترتیب با نتایج ۲۱-۱۳، ۳۰-۲۲ و ۲۳-۱۳ پیروز شدند تا با ۲۱ امتیاز اختلاف، برنده بازی شوند.

در پایان این دیدار احسان دلیرزهان با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۶ پاس گل در ترکیب نفت دبل‌دبل کرد و با تاثیرگذاری ۲۶ بهترین بازیکن زمین شد، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

اما در دومین بازی امروز نیز مهرام تهران به مصاف آویژه صنعت مشهد رفت که موفق شد با نتیجه ۶۶ – ۵۴ پیروز شود. در این دیدار مهرامی‌ها عملکرد دفاعی خوبی داشتند و با وجود شکست ۱۳-۱۲ و ۱۹-۱۵ در کوارترهای دوم و چهارم، با برتری ۱۲-۲۱ و ۱۰-۱۸ در کوارترهای اول و سوم برنده بازی شدند.

سعید داورپناه با کسب ۱۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل، با تاثیرگذاری ۲۰ در ترکیب مهرام تهران بهترین بازیکن زمین شد. امتیاز آورترین بازیکن زمین اما «سامرز» بود که ۲۳ امتیاز را برای مهرام تهران به دست آورد.

در آخرین بازی امروز نیز از ساعت ۱۸:۰۰، تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان و صنعت مس کرمان در سالن آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.