تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : 7066

پیروزی سخت یاران عبادی پور در شب نیمکت نشینی میثم صالحی در لیگ والیبال لهستان

پیروزی سخت یاران عبادی پور در شب نیمکت نشینی میثم صالحی در لیگ والیبال لهستان

به گزارش ایسنا، هفته دوم لیگ والیبال لهستان موسوم به پلاس لیگا برگزار شد و یاران میثم صالحی به مصاف یاران میلاد عبادی پور رفتند. تیم والیبال اسکرا که از حضور عبادی پور بهره می برد، توانست در یک بازی سخت اولیشتن را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.   تیم والیبال اسکرا در دو ست اول

به گزارش ایسنا، هفته دوم لیگ والیبال لهستان موسوم به پلاس لیگا برگزار شد و یاران میثم صالحی به مصاف یاران میلاد عبادی پور رفتند. تیم والیبال اسکرا که از حضور عبادی پور بهره می برد، توانست در یک بازی سخت اولیشتن را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.  

تیم والیبال اسکرا در دو ست اول این رقابت به ترتیب با نتایج (۲۵ بر ۱۶) و (۲۵ بر ۲۲) به پیروزی رسید. در ادامه کار، یاران عبادی پور ست سوم و چهار را با نتایج (۲۳ بر ۲۵) و (۱۷ بر ۲۵) از دست دادند تا تکلیف برنده این دیدار به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم این رقابت، والیبال اسکرا تیم برتر میدان بود و موفق شد ۱۵ بر ۱۰ به پیروزی برسد و این بازی مهم را به نام خود کند.  

میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای اسکرا بازی می کند توانست ۱۵ امتیاز در این بازی کسب کند. ملی پوش والیبال ایران ۱۲ امتیاز در حمله، ۱ امتیاز در دفاع و ۲ امتیاز در سرویس برای تیمش کسب کرد.  

میثم صالحی که برای اولیشتن بازی می کند با تصمیم سرمربی این تیم به عنوان بازیکن اصلی برای تیمش بازی نکرد و این بازیکن تنها یک امتیاز را برای تیمش به دست آورد تا تیم صالحی در شب نیمکت نشینی او به اسکرا ببازد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.