تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 17201

پیروزی تیم ملی والیبال زنان ایران مقابل نایب قهرمان صربستان

پیروزی تیم ملی والیبال زنان ایران مقابل نایب قهرمان صربستان

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در اردوی برون مرزی صربستان به مصاف تیم ژوک آب نایب قهرمان لیگ برتر زنان این کشور رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را شکست داد. شاگردان الساندرا کمپدلی که در دو ست ابتدایی با امتیازهای ۲۵

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در اردوی برون مرزی صربستان به مصاف تیم ژوک آب نایب قهرمان لیگ برتر زنان این کشور رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را شکست داد.

شاگردان الساندرا کمپدلی که در دو ست ابتدایی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۸ نتیجه را به حریف واگذار کرده بودند، در سه ست پایانی با نتیجه ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۹ بازی را به نفع خود به پایان رساندند.

در ست دوم مهسا کدخدا دچار پیچ خوردگی در ناحیه مچ پا شد که خوشبختانه این مصدومیت زیاد جدی نیست.

تیم ملی والیبال زنان ایران از روز ۱۹ اردیبهشت تمرینات خود را با حضور ۱۶ بازیکن در اردوی برون مرزی صربستان آغاز کرده است و این تمرینات تا ۲۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

این تیم در ادامه اردوی برون مرزی خود دو دیدار دوستانه دیگر برگزار خواهد کرد که به ترتیب در روزهای جمعه و یکشنبه  ۲۳ و ۲۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

شبنم علیخانی، فرزانه زارعی، آیتک سلامت، پوران زارع، زهرا کریمی، هانیه محتشمی‌پور، تهمینه درگزنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، هاله متقیان، مائده برهانی، سمانه سیاوشی، فاطمه امینی و مریم حبیبی بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

صدیقه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی (مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و نرگس عهدنو (تراپیست) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زنان در این اردو را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.