تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 18253

پیروزی بوستون در نخستین بازی فینال NBA

پیروزی بوستون در نخستین بازی فینال NBA

به گزارش ایسنا، نخستین بازی از  سری فینال لیگ بسکتبال NBA، صبح امروز (جمعه) ۱۳ خرداد ۱۴۰۱، میان تیم‌های بوستون سلتیکس و گلدن استیت وریرز برگزار شد که در پایان، تیم بوستون با حساب ۱۲۰ – ۱۰۸ میزبان خود را شکست داد تا در مجموع بازی شماری یک بر صفر پیش بیفتد. کوارترهای اول و

به گزارش ایسنا، نخستین بازی از  سری فینال لیگ بسکتبال NBA، صبح امروز (جمعه) ۱۳ خرداد ۱۴۰۱، میان تیم‌های بوستون سلتیکس و گلدن استیت وریرز برگزار شد که در پایان، تیم بوستون با حساب ۱۲۰ – ۱۰۸ میزبان خود را شکست داد تا در مجموع بازی شماری یک بر صفر پیش بیفتد.

کوارترهای اول و سوم این بازی با نتایج ۳۲-۲۸ و ۳۸-۲۴ به سود گلدن استیت پایان یافت و کوارترهای دوم و چهارم را هم تیم بوستون با نتایج ۲۲-۲۸ و ۱۶-۴۰ برد تا در مجموع با ۱۲ امتیاز اختلاف پیروز این دیدار خارج از خانه شود.

در انتهای این دیدار، «استفن کری» با کسب ۳۴ امتیاز برای گلدن استیت امتیاز آورترین بازیکن زمین شد، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود. «اندرو ویگینز» نیز ۲۰ امتیاز را برای جنگجویان کسب کرد. 

برای بوستون نیز «آل هارفورد»، «جیلن برون» و «دریک وایت» به ترتیب ۲۶، ۲۴ و ۲۱ امتیاز کسب کردند تا تیم خود را یک بر صفر پیش بیاندازند. «جیسن تیتوم» نیز با کسب ۱۲ امتیاز و دادن ۱۳ پاس گل، در این دیدار دبل‌دبل کرد.

بوستون سلتیکس در حالی این بازی را با نتیجه ۱۲۰ – ۱۰۸ پیروز شد که گلدن استیت وریرز در مرحله پلی آف فصل جاری لیگ NBA در خانه شکستی را متحمل نشده بود. سری فینال NBA به صورت ۴ برد از ۷ بازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.