تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
کد خبر : 7470

پیروزی الهلال مقابل پرسپولیس در نیمه نخست

پیروزی الهلال مقابل پرسپولیس در نیمه نخست

به گزارش ایسنا، تیم‌های پرسپولیس و الهلال از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک فهد ریاض عربستان به میدان رفتند که این دیدار در نیمه اول با یک گل به نفع شاگردان ژاردیم خاتمه یافت. سالم الدوساری در دقیقه ۲۷ برای الهلال گلزنی کرد. موقعیت‌های حساس شوت ماتیوس پریرا در دقیقه

به گزارش ایسنا، تیم‌های پرسپولیس و الهلال از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک فهد ریاض عربستان به میدان رفتند که این دیدار در نیمه اول با یک گل به نفع شاگردان ژاردیم خاتمه یافت.

سالم الدوساری در دقیقه ۲۷ برای الهلال گلزنی کرد.

موقعیت‌های حساس

شوت ماتیوس پریرا در دقیقه هفتم در مسیر حرکت به سمت دروازه با اصابت به پای سید جلال حسینی به دیرک دروازه حامد لک برخورد کرد و به کرنر رفت و دروازه پرسپولیس بسته ماند. دو دقیقه بعد پرسپولیس اولین تهدید را به روی دروازه الهلال ایجاد کرد که شوت آل‌کثیر به پای مدافع کره‌ای خورد و به کرنر رفت.

در دقیقه یازدهم پاس اشتباه اسدی به ضد حمله الهلال تبدیل شد که پاس مارگا به گومیس رسید ولی شوت این مهاجم به سمت دروازه با دفاع میلاد سرلک دفع شد. یک دقیقه بعد، ارسال دیگری به روی دروازه پرسپولیس، قبل از رسیدن به گومیس توسط فرجی به کرنر رفت.

گل: در دقیقه ۲۷ سالم الدوساری با شوتی فنی و پرقدرت دروازه پرسپولیس را از فاصله حدودا ۲۵ متری گشود و الهلال یک بر صفر پیش افتاد.

در دقیقه ۳۵ عیسی آل کثیر در زاویه بسته و در شرایطی که توسط مدافع عربستانی تعقیب می‌شد، با عبدالله المعیوف تک به تک شد ولی شوت او دقیقا به جایی رفت که دروازه‌بان الهلال حضور داشت و توپ را دور کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر، سعید آقایی، سیامک نعمتی و رضا اسدی (کارت زرد).

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، محمد البریک، علی هادی آل بلیهی، جان هیون سو، ناصر الدوساری، سلمان الفرج، محمد ابراهمی کنو، ماتیوس پریرا، سالم الدوساری، موسی مارگا، بافتیمبی گومیس.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.