تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
کد خبر : 6497

پیام تسلیت باقری لنکرانی برای درگذشت طریقت منفرد

پیام تسلیت باقری لنکرانی برای درگذشت طریقت منفرد

به گزارش ایسنا، متن پیام باقری لنکرانی بدین شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون                                                           درگذشت برادر ارزشمند و پزشک انقلابی و متعهد و مدیر لایق و جهادی مرحوم دکتر محمد حسن طریقت منفرد را به خانواده محترم ایشان و همه همکاران و همسنگران این برادر مومن و پرتلاش

به گزارش ایسنا، متن پیام باقری لنکرانی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون                                                          

درگذشت برادر ارزشمند و پزشک انقلابی و متعهد و مدیر لایق و جهادی مرحوم دکتر محمد حسن طریقت منفرد را به خانواده محترم ایشان و همه همکاران و همسنگران این برادر مومن و پرتلاش تسلیت عرض میکنم.

دکتر طریقت با اینکه از خانواده ای متمول بود اما با زحمت بسیار و با درامدی که از شاگردی مترو در آلمان کسب می کرد در سالهای قبل از انقلاب اسلامی در آلمان غربی آن زمان ، درس خواند و به مراتب بالای تخصص رسید و در این راه آنقدر پیشرفت که بلافاصله به استخدام دانشگاه درآلمان در امد .

اما ایمان سرشار او و دلبستگی بی حد او به امام رضوان الله تعالی علیه و  انقلاب اسلامی  ، او را از موقعیت های جذابی که در آلمان داشت رهانید و به ایران اسلامی بازگردانید و در همه صحنه های انقلاب اسلامی از جنگ تا پس از با مجاهدتی خستگی ناپذیر ورویکردی عدالت محور و علاج جویانه به خدمت به محرومین پرداخت .

تلاشهای او در  اصلاح ساختار ساختار تامین اجتماعی و استیفای حقوق کارگران ، طراحی مدل خدمت به مددجویان کمیته امداد و اجرای عملیاتی نظام ارجاع ، در مبارزه با فساد ، در اصلاح و تنقیح قوانین  نظام سلامت و بالاخره در ترویج طب ایرانی کارنامه ای پرافتخار برای او در خدمت به انقلاب اسلامی رقم زده که اینها تنها شمه ای ازآن همه تلاش است .

پافشاری او بر عدالت و حقوق محرومین و رویکرد فسادستیز او و بالاتر از همه  پایبندی مومنانه او  به ارزشهای دینی و نظام ولایی مثال زدنی بود.

دکتر طریقت مرد دوربین و چاپلوسی نبود . او هر جا باری را در دفاع از انقلاب و محرومین  بر زمین میدید متواضعانه بر کمر میگرفت و درگذشت نابهنگام او نیز در همین راه بود .

فقدان این مرد بزرگ بسی سخت است . انشالله خدای متعال با اولیای طاهرینش محشور فرماید و بر علو درجاتش بیفزاید .

دکتر کامران باقری لنکرانی

استاد ممتاز داشنگاه علوم پزشکی شیراز»

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.