تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 20189

پوچه‌دیاز با هندبالیست‌ها ارتباط خوبی دارد

پوچه‌دیاز با هندبالیست‌ها ارتباط خوبی دارد

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران در گفت و گو با ایسنا، در خصوص حضور مونتسرات پوچه‌دیاز اسپانیایی به عنوان مربی تیم ملی هندبال زنان اظهار کرد: او از کشوری آمده که در هندبال صاحب سبک است و رزومه خوبی هم دارد. پوچه‌دیاز با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کرده است و تمرینات را پیش

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران در گفت و گو با ایسنا، در خصوص حضور مونتسرات پوچه‌دیاز اسپانیایی به عنوان مربی تیم ملی هندبال زنان اظهار کرد: او از کشوری آمده که در هندبال صاحب سبک است و رزومه خوبی هم دارد. پوچه‌دیاز با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کرده است و تمرینات را پیش می‌برد. برنامه‌ریزی کرده‌ایم و طبق آن پیش می‌رویم.

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران در مورد اینکه نظر این مربی خارجی در مورد هندبال زنان ایران چیست، گفت: نمی شود در ۸ جلسه نظری در مورد هندبال زنان ایران داشته باشد. قطعا باید جلوتر برویم. یقینا تیم هندبال زنان ایران توانایی این که پیشرفت بیشتری داشته باشد و از مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا بهتر ظاهر شود را دارد.

وی در ادامه در خصوص اردوی تیم ملی هندبال زنان اظهار کرد: نزدیک ۲۲ روز دیگر مسابقات کشورهای اسلامی آغاز می‌شود. با توجه به اینکه در آخرین لحظه اعلام شد که تیم ملی زنان در این رویداد حضور دارد اردوها را آغاز کردیم. اردوی اول را از هفته گذشته استارت زدیم و تمرین می‌کنیم.

ظهرابی در مورد شرایط آمادگی زنان هندبالیست گفت: متاسفانه بازیکنان از نظر فیزیکی و آمادگی جسمانی در شرایط ایده‌ال نیستند. آنها بعد از پایان لیگ تمرینات منظمی نداشته‌اند و این کار را سخت‌تر می کند. کادر فنی و بازیکنان همگی تلاش می‌کنیم تا بازیکنان را به شرایط خوب برسانیم و آنها را از نظر آمادگی بالا بیاوریم. امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم و در کشورهای اسلامی نتایج خوبی بگیریم.

او در خصوص حریفان تیم ملی در مسابقات کشورهای اسلامی اظهار کرد: تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا مقابل کامرون بازی کرد. فیلم بازی کامرون را هم چند بار دیده‌ایم و آنالیز کرده‌ایم. تیم افغانستان تازه هندبال را در کشورش آغاز کرده‌ است و تیم آذربایجان هم زمانی جزو خوب‌های هندبال سطح دوم و سوم اروپا بود و با تلفیقی از بازیکنان روس و اوکراینی در مسابقات شرکت می‌کرد. اکنون هیچ اطلاعات و داده‌ای از تیم آذربایجان نداریم. باید پیش برویم و ببینیم در مسابقات خدا چه می‌خواهد.

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان در خصوص ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به کشورهای اسلامی گفت: ظرف چند روز آینده تیم اصلی را اعلام می‌کنیم. البته این نیست که آنهایی که در این تورنمنت نیستند دیگر ملی‌پوش نخواهند شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.