تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 23656

پولادگر: اختیاری در باشگاه استقلال نداریم/ قایقرانی قبل از انتخابات ۲ فدراسیون می‌شود

پولادگر: اختیاری در باشگاه استقلال نداریم/ قایقرانی قبل از انتخابات ۲ فدراسیون می‌شود

به گزارش ایسنا، محمد پولادگر درباره تبدیل شدن قایقرانی به دو فدراسیون و در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق قبل از انتخاب فدراسیون رخ خواهد داد یا بعد از آن، بیان کرد: قبل از انتخابات فدراسیون انجام می‌شود، یعنی تشکیل دو فدراسیون در طول 6 ماه آینده انجام خواهد شد. او درباره

به گزارش ایسنا، محمد پولادگر درباره تبدیل شدن قایقرانی به دو فدراسیون و در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق قبل از انتخاب فدراسیون رخ خواهد داد یا بعد از آن، بیان کرد: قبل از انتخابات فدراسیون انجام می‌شود، یعنی تشکیل دو فدراسیون در طول 6 ماه آینده انجام خواهد شد.
او درباره تعویق برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون گلف عنوان کرد: در گلف هم به سمت برگزاری انتخاباتش می‌رویم و در همین چند روز سرپرست معرفی می‌کنیم.
او درباره شرایط به وجود آمده در انتخابات فدراسیون سوارکاری گفت: این را از آقای فرهادیان بپرسید.
پولادگر در مورد مدال آوری ملی پوشان تیراندازی در مسابقات جهانی و در پاسخ به این سوال که آیا حمایت ویژه‌ای از این رشته صورت می‌گیرد یا خیر؟ گفت: صد درصد، این جزو رشته‌هایی است که مدال المپیکی داریم و قطعاً کمک خواهیم کرد و خیلی امید داریم که در المپیک و بازی‌های آسیایی این رشته برایمان کسب افتخار کند. در بحث بودجه نیز کمک می‌کنیم. البته این را می‌دانید که فدراسیون یک مدتی در حالت برزخی بود و شرایطی نداشت که تدبیر کند که از برخی محل‌های تامین بودجه این کار را انجام بدهد، ولی با حضور قربانی خیلی امیدوارم که این رشته مسیر رشد و ترقی را پشت سر بگذارد و منتظریم با حضور او و پتانسیلی که این رشته دارد، اتفاقات خوبی در مسابقات پیش‌رو رخ بدهد.
او درباره گلایه‌های قربانی از مجلس درخصوص بودجه اختصاص یافته از سوی این نهاد گفت: این همان حرف ما هم بود و می‌گفتیم که چرا این تصمیم گرفته شد و برچه اساس و معیاری این تصمیم را گرفتند و مبالغ بر چه اساسی تقسیم شد. امیدواریم که در آینده حل شود.
پولادگر درباره تغییرات اخیر در باشگاه استقلال گفت: ما هیچ اختیاری در باشگاه استقلال نداریم و این تغییرات با تصویب هیئت مدیره بوده است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.