تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 15494

پنس: اقدامات بایدن بیش از هر رئیس‌جمهوری دیگری برای آمریکا مخرب بوده است

پنس: اقدامات بایدن بیش از هر رئیس‌جمهوری دیگری برای آمریکا مخرب بوده است

به گزارش ایسنا، «مایک پنس» معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در گفت‌وگویی با برنامه “وان نیشن” شبکه فاکس نیوز گفت: فکر می‌کنم جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا بیش از هر رئیس جمهوری دیگر در تاریخ مدرن ایالات متحده اقداماتی برای تخریب و نابودی کشور انجام داده است. در ۱۴ ماه گذشته، نرخ تورم

به گزارش ایسنا، «مایک پنس» معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در گفت‌وگویی با برنامه “وان نیشن” شبکه فاکس نیوز گفت: فکر می‌کنم جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا بیش از هر رئیس جمهوری دیگر در تاریخ مدرن ایالات متحده اقداماتی برای تخریب و نابودی کشور انجام داده است. در ۱۴ ماه گذشته، نرخ تورم به بیشترین میزان در ۴۰ سال گذشته رسیده است. ما در مرزهایمان هم با بدترین بحران در طول تاریخ مواجهیم.

وی افزود: نرخ بنزین ۷۰ درصد افزایش یافته است. خروج فاجعه بار آمریکا از افغانستان، سوءمدیریت کرونا و از این سری اقدامات نادرست همچنان وجود دارد.

پنس با بیان اینکه بسیار افتخار می‌کند که جمهوری‌خواهان اپوزیسیون وفادار بوده‌اند، گفت: آنها به طور مداوم شکست‌های دولت بایدن را اعلام کرده‌اند. جنبش جناح راست همواره جنبشی بوده که با شعار “ما مردم” هدایت می‌شود. در تمام دوران‌ها این مردم آمریکا بوده‌اند که ایده‌ها، ارزش‌های سنتی و ارتش قوی را پیش برده‌اند.

معاون دوره ترامپ همچنین به مساله بحران مهاجرتی در مرزهای آمریکا نیز اشاره کرد و تخمین زد که تعداد مهاجران غیرقانونی که روزانه از مرز عبور می‌کنند می‌تواند از ۷۰۰۰ به ۱۸ هزار تن افزایش یابد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.